Holland Kadett B Club Forum

Overige => Kletshoek => Topic gestart door: Gert op 21 Mei 2016, 21:28:47



Titel: Een half uur OPEL genieten
Bericht door: Gert op 21 Mei 2016, 21:28:47
http://www1.wdr.de/mediathek/video/sendungen/video-nur-fliegen-ist-schoener---ein-leben-fuer-opel-100.html (http://www1.wdr.de/mediathek/video/sendungen/video-nur-fliegen-ist-schoener---ein-leben-fuer-opel-100.html)


Titel: Re:Een half uur OPEL genieten
Bericht door: Olaf op 21 Mei 2016, 22:57:57
Super gaaf! Een paar jaar geleden heb ik samen met Erwin het geluk gehad om hen te mogen bezoeken, wat je daar ziet is echt heel apart.

Groeten Olaf


Titel: Re:Een half uur OPEL genieten
Bericht door: hummer op 22 Mei 2016, 07:50:08
Leuke film!


Titel: Re:Een half uur OPEL genieten
Bericht door: Ger op 22 Mei 2016, 08:28:19
Wat een mooie film  :D :D .

Ik heb er van genoten , misschien een idee om daar in de buurt een kampeer weekend te organiseren met bezichtiging . ??? ???

Groeten Ger


Titel: Re:Een half uur OPEL genieten
Bericht door: 19Willem71 op 22 Mei 2016, 10:59:45
Heel mooi. Die twee hebben een heel museum. Geweldig.

Groet, Willem.


Titel: Re:Een half uur OPEL genieten
Bericht door: Rondjerijder op 22 Mei 2016, 13:09:45
Wat een mooie film  :D :D .

Ik heb er van genoten , misschien een idee om daar in de buurt een kampeer weekend te organiseren met bezichtiging . ??? ???

Groeten Ger

Ondanks dat ik de pest heb aan kamperen zou ik het er voor een bezoek aan deze heren voor over hebben. ;)


Titel: Re:Een half uur OPEL genieten
Bericht door: opelvin op 26 Mei 2016, 20:15:23
Geweldig mooie film. Dat zijn nog eens Opel mannen in hart en nieren.