|
Titel: Een half uur OPEL genieten Bericht door: Gert op 21 Mei 2016, 21:28:47 http://www1.wdr.de/mediathek/video/sendungen/video-nur-fliegen-ist-schoener---ein-leben-fuer-opel-100.html (http://www1.wdr.de/mediathek/video/sendungen/video-nur-fliegen-ist-schoener---ein-leben-fuer-opel-100.html)
Titel: Re:Een half uur OPEL genieten Bericht door: Olaf op 21 Mei 2016, 22:57:57 Super gaaf! Een paar jaar geleden heb ik samen met Erwin het geluk gehad om hen te mogen bezoeken, wat je daar ziet is echt heel apart.
Groeten Olaf Titel: Re:Een half uur OPEL genieten Bericht door: hummer op 22 Mei 2016, 07:50:08 Leuke film!
Titel: Re:Een half uur OPEL genieten Bericht door: Ger op 22 Mei 2016, 08:28:19 Wat een mooie film :D :D .
Ik heb er van genoten , misschien een idee om daar in de buurt een kampeer weekend te organiseren met bezichtiging . ??? ??? Groeten Ger Titel: Re:Een half uur OPEL genieten Bericht door: 19Willem71 op 22 Mei 2016, 10:59:45 Heel mooi. Die twee hebben een heel museum. Geweldig.
Groet, Willem. Titel: Re:Een half uur OPEL genieten Bericht door: Rondjerijder op 22 Mei 2016, 13:09:45 Wat een mooie film :D :D . Ik heb er van genoten , misschien een idee om daar in de buurt een kampeer weekend te organiseren met bezichtiging . ??? ??? Groeten Ger Ondanks dat ik de pest heb aan kamperen zou ik het er voor een bezoek aan deze heren voor over hebben. ;) Titel: Re:Een half uur OPEL genieten Bericht door: opelvin op 26 Mei 2016, 20:15:23 Geweldig mooie film. Dat zijn nog eens Opel mannen in hart en nieren.
|