Holland Kadett B Club Forum

Alles over de Kadett-B => Aandrijving => Topic gestart door: wienf390 op 01 Juni 2016, 19:48:54



Titel: pakking tussen staartstuk en achteras
Bericht door: wienf390 op 01 Juni 2016, 19:48:54


Hallo allemaal.Weet iemand toevallig of er een papierenpakking tussen staartstuk en achteras moet zitten en hoe dik moet die dan zijn.

Fred Uut Huuessen.


Titel: Re:pakking tussen staartstuk en achteras
Bericht door: Gert op 01 Juni 2016, 21:06:14
B1 wel, B2 niet volgens onderdelencat.


Titel: Re:pakking tussen staartstuk en achteras
Bericht door: wienf390 op 01 Juni 2016, 21:09:09
Bedankt Gert, Zat ook niks tussen maar werd wel in vraagbaak genoemd.

Fred.