Holland Kadett B Club Forum

Alles over de Kadett-B => Aandrijving => Topic gestart door: Freek B. op 09 Juni 2016, 16:53:13



Titel: Voorste Trommel
Bericht door: Freek B. op 09 Juni 2016, 16:53:13
Hey,

Kan iemand me vertellen of de voorste trommel van de naaf te scheiden is?

Ik heb vandaag trommels aangekregen die ik besteld had maar die zijn zonder naaf.


Titel: Re:Voorste Trommel
Bericht door: Jinny op 09 Juni 2016, 17:53:12
250 Jaar terug dat ik het gedaan heb, maar dat moet mogelijk zijn...


Titel: Re:Voorste Trommel
Bericht door: Freek B. op 09 Juni 2016, 18:07:27
Dus als je nieuwe trommels besteld komen ze zonder naaf.

Dus dat wordt weer zweten en zwoegen om de oude naven uit de trommels te krijgen


Titel: Re:Voorste Trommel
Bericht door: Freek B. op 09 Juni 2016, 20:38:45
Het is een hele mishandeling maar je kan ze blijkbaar uit elkaar halen. Eenvoudig zal ik het niet noemen

(http://fb-e.nl/onewebmedia/Kadett/2016-06-09%2019.37.10.jpg)

(http://fb-e.nl/onewebmedia/Kadett/2016-06-09%2019.41.50.jpg)


Titel: Re:Voorste Trommel
Bericht door: Jinny op 09 Juni 2016, 20:42:26
Zie je wel....
En nu direct goed schoonpoetsen en invetten..