|
Titel: complete achteras gezocht Bericht door: nieske op 16 Juni 2016, 14:59:36 hallo ik ben op zoek naar een complete achteras voor mij B-Kadett van '72
mijn differentieel is kapot :( heeft iemand er nog wat liggen mvg Nieske Titel: Re:complete achteras gezocht Bericht door: kinuyakkii op 17 Juni 2016, 08:25:27 Ik heb wel een achteras maar je moet wel je remmerij overbouwen..
Gr Paul Titel: Re:complete achteras gezocht Bericht door: ockdet op 17 Juni 2016, 16:42:17 ik heb nog een dif liggen dus alleen een as met staartstuk gratis ophalen in wachtum anders gaat hij volgende week oud ijzer
dus geen steekassen geen remankerplaten niks van de remmerij ik heb ook nog een dikke as van een manta b liggen iemand intresse ??? BEN AAN HET OPRUIMEN Titel: Re:complete achteras gezocht Bericht door: Oly op 17 Juni 2016, 17:28:56 Marco, zie PB
Titel: Re:complete achteras gezocht Bericht door: nieske op 18 Juni 2016, 13:04:37 sorry bij mij staat geen PB van u Marco??
mvg Nieske |