|
Titel: Dichtingsrubber koppeling Bericht door: Chippie op 10 Augustus 2006, 13:59:00 Beste leden,
Ik ben opzoek naar het afdichtingsrubber op de bak, waar de koppelingstang de bak verlaat. Hier zit een opening, welke door een rubber afgedicht moet worden. Wie o wie kan me helpen???? Titel: Dichtingsrubber koppeling Bericht door: Guest op 21 Maart 2006, 16:27:31 Is dat geen oliekeerring ?
Kan je toch nog krijgen in duitsland dacht ik . Titel: Dichtingsrubber koppeling Bericht door: Chippie op 21 Maart 2006, 19:22:40 Nee, is geen oliekeerring. Het is eigenlijk meer een stofhoes. Deze sluit precies om de handle van de koppeling (waar de koppelingskabel opgaat) om deze handle heen zit een opening welke je afsluit voor stof ed dmv dit rubber.
Titel: Dichtingsrubber koppeling Bericht door: Chippie op 21 Maart 2006, 21:11:28 Zal maar even een foto toevoegen, want ik geloof dat het niet helemaal duidelijk is. Het dichtingsrubber wat ik bedoel staat met een pijl aangegeven. Op de foto zie je nog een restant van het vergane rubber.
(http://www.johanklijnstra.nl/opel/new 033-1.jpg) (http://www.johanklijnstra.nl/opel/new 035.jpg) Titel: Dichtingsrubber koppeling Bericht door: Opelix op 08 Augustus 2006, 20:27:00 Heb jij dit rubber nu al gevonden want ik zoek dit ook nog steeds . heb jij mischien de originele opelnummer ervan . groeten Opelix .
en als je een hebt waar gekocht en prijs mischien . Titel: Dichtingsrubber koppeling Bericht door: Pedro op 08 Augustus 2006, 21:24:00 Hallo Johan,
hoeveel wil je er? Peter:) Titel: Dichtingsrubber koppeling Bericht door: Chippie op 09 Augustus 2006, 12:26:00 Ik heb dit onderdeel al een tijd binnen ;)
Heb er ook nog een op reserve liggen dus ik ben al voorzien! Dit rubber kun je oa bij OTR in Duitsland wel bestellen maar staat ook vaak op eBay. http://www.otr.de Titel: Dichtingsrubber koppeling Bericht door: Opelix op 10 Augustus 2006, 08:47:00 Hoeveel moet je er voor hebben pedro?
En is het nieuw ? Jij bent toch die man die ook nog die sierlijstonderdelen heeft voor de ls fastback he ? Titel: Dichtingsrubber koppeling Bericht door: Pedro op 10 Augustus 2006, 13:05:00 Dan ben ik inderdaad. Rubber is nieuw en kost 15 Euro.
Groeten, Pedro Titel: Dichtingsrubber koppeling Bericht door: Chippie op 10 Augustus 2006, 13:59:00 Zeg Peter, je hebt niet toevallig ook dakgootlijsten voor de LS fastback he?
|