Holland Kadett B Club Forum

Overige => Kletshoek => Topic gestart door: pepe72 op 25 September 2016, 13:49:46



Titel: bagagedarger/dakrek
Bericht door: pepe72 op 25 September 2016, 13:49:46
beste mede kadetters

speel met het idee om een dakrek/bagagedrager te maken voor de kadett
nu vraag ik me af er hier mss meerde mensen in geïnteresseerd zijn

dakrekje zal ongeveer worden zoals op de foto


groetjes peter


Titel: Re:bagagedarger/dakrek
Bericht door: kinuyakkii op 28 September 2016, 12:50:09
hee Peter ziet er wel heel netjes uit .

ik heb eventueel ook interesse voor mijn project Car-A-van.

gr Paul


Titel: Re:bagagedarger/dakrek
Bericht door: mcc_807 op 29 November 2016, 22:34:00
hangt af van de prijzen he wil je de intresse wekken