|
Titel: bagagedarger/dakrek Bericht door: pepe72 op 25 September 2016, 13:49:46 beste mede kadetters
speel met het idee om een dakrek/bagagedrager te maken voor de kadett nu vraag ik me af er hier mss meerde mensen in geïnteresseerd zijn dakrekje zal ongeveer worden zoals op de foto groetjes peter Titel: Re:bagagedarger/dakrek Bericht door: kinuyakkii op 28 September 2016, 12:50:09 hee Peter ziet er wel heel netjes uit .
ik heb eventueel ook interesse voor mijn project Car-A-van. gr Paul Titel: Re:bagagedarger/dakrek Bericht door: mcc_807 op 29 November 2016, 22:34:00 hangt af van de prijzen he wil je de intresse wekken
|