Holland Kadett B Club Forum

Overige => Kletshoek => Topic gestart door: Giannis86 op 17 Oktober 2016, 10:09:02



Titel: Kadett Parkeerbord
Bericht door: Giannis86 op 17 Oktober 2016, 10:09:02
Goedemorgen,

Ik kwam deze leuke parkeerbord tegen op ebay  :o ;D ;D

Hier is de link voor de geïnteresseerden

http://www.ebay.com/itm/OPEL-Kadett-B-Coupe-1965-1973-Reserved-Parking-Only-Sign-12x18-8x12-Aluminum/261913027779?_trksid=p2045573.c100643.m3226&_trkparms=aid%3D555017%26algo%3DPL.CASSINI%26ao%3D1%26asc%3D20160706105314%26meid%3Df0063e4e666c4e93a2a86ef8b8a74e40%26pid%3D100643%26rk%3D1%26rkt%3D1%26


Titel: Re:Kadett Parkeerbord
Bericht door: Freek B. op 17 Oktober 2016, 15:08:29
zonde dat de verzendkosten het 2x zo duur maken.


Titel: Re:Kadett Parkeerbord
Bericht door: Jeroenvans op 17 Oktober 2016, 16:57:19
moet je wel een kiemen hebben ;D


Titel: Re:Kadett Parkeerbord
Bericht door: Giannis86 op 17 Oktober 2016, 19:29:30
Wel duur met verzendkosten inderdaad maar ik kon het niet laten om eentje te kopen. Had ook gekeken hoeveel het zou kosten om in Nederland eentje zelf te maken en dan kom je rond de 40 euro uit. Dan moet je het nog zelf ontwerpen

Dater een kiemen op staat zal hopelijk mij de extra boost geven om een kiemen te vinden :D


Titel: Re:Kadett Parkeerbord
Bericht door: Freek B. op 18 Oktober 2016, 09:31:10
Ik dacht al dat je er eentje gekocht had. ( 9 available / 1 sold )


Titel: Re:Kadett Parkeerbord
Bericht door: Freek B. op 11 November 2016, 11:21:48
Is het bordje al binnen? en ben je er tevreden over?


Titel: Re:Kadett Parkeerbord
Bericht door: Giannis86 op 11 November 2016, 16:50:37
Ja die was er in ongeveer een week binnen. Was alleen vergeten te melden.

Hij ziet er top uit, zal straks voor jullie een foto maken 8)


Titel: Re:Kadett Parkeerbord
Bericht door: Giannis86 op 13 November 2016, 12:12:24
En daar is ie  ;D

Het is trouwens de grotere versie

(http://i1266.photobucket.com/albums/jj535/Mylos86/WP_20161111_12_14_17_Pro_LI%201_zpsgmsls0um.jpg)