Holland Kadett B Club Forum

Alles over de Kadett-B => Aandrijving => Topic gestart door: Freek B. op 21 December 2016, 19:55:32



Titel: alu staartstuk achteras
Bericht door: Freek B. op 21 December 2016, 19:55:32
Hallo liefhebbers

Het staartstuk van de krokante kadett is het deel dat tege de auto gebouwd wordt redelijk krokant (waar de rubbers enzo in zitten)
Nu heb ik hier nog een C-as liggen waar ik het staartstuk van gepakt heb. Dit past op het diff van de B-kadett en ziet er (op het alu na) hetzelfde uit.

Zijn er redenen waarom ik dit niet zou kunnen gebruiken?


Titel: Re:alu staartstuk achteras
Bericht door: ockdet op 21 December 2016, 21:16:43
gewoon gebruiken  ..