|
Titel: Oproep: Bijdrage voor het clubblad Bericht door: Olaf op 02 Januari 2017, 08:18:58 Hallo allemaal,
Als eerste de beste wensen aan iedereen voor 2017 en dat het maar weer een mooi kadett-jaar mag worden. Wij zijn als bestuur al weer druk met het kadett-b magazine en nu zijn we nog op zoek naar leuke bijdrages. Dus als je nog iets hebt of wil schrijven mail het dan naar mij (mail adres staat bij mijn profiel). Je kunt denken aan: - foto's uit de oude doos - restauratie verslag - reisverslag - interessante ombouw - etc etc Graag hoor ik zo snel mogelijk want eind van de maand wil ik het boekje af hebben. Groeten Olaf Titel: Re:Oproep: Bijdrage voor het clubblad Bericht door: kermitc op 03 Januari 2017, 13:06:39 Heb op marktplaats paar oude advertenties gekocht
Kan je daar wat mee? Titel: Re:Oproep: Bijdrage voor het clubblad Bericht door: Freek B. op 03 Januari 2017, 22:59:37 Ik kan wel een stukje schrijven over hoe dat je niet een kadett opknapt.
Maar wat je wel tegen kunt komen :P Titel: Re:Oproep: Bijdrage voor het clubblad Bericht door: Olaf op 04 Januari 2017, 07:36:49 Dag heren,
Daar kan ik zeker wel wat mee. Zou je die advertenties kunnen inscannen en opsturen? En het als je iets wil schrijven zou heel mooi zijn. Een paar leuke fotootjes erbij maakt het helemaal af. Groeten Olaf Titel: Re:Oproep: Bijdrage voor het clubblad Bericht door: Olaf op 09 Januari 2017, 18:31:28 Nogmaals een oproep, wie zou er een kort verslag van de voorjaarsmeeting willen schrijven voor het boekje van 2017? Foto's heb ik al maar we willen er graag een persoonlijk verhaal bij hebben hoe iemand het ervaren heeft.
Het mooie is dat je dan voor eeuwig met je naam in het kadett boekje staat. ;D Zoals ik bovenaan al schreef, eind deze maand moet het boekje af zijn. Groeten Olaf Titel: Re:Oproep: Bijdrage voor het clubblad Bericht door: Olaf op 18 Januari 2017, 11:39:53 Het boekje is inmiddels af en de afspraken met de drukker worden gemaakt. Voor dit jaar hebben we dus genoeg artikelen, maar voor volgend jaar hebben we wel weer nieuwe bijdrages nodig. Dus als je nog iets leuks hebt stuur het dan op.
Groeten Olaf (en de rest van het bestuur) Titel: Re:Oproep: Bijdrage voor het clubblad Bericht door: Giannis86 op 18 Januari 2017, 17:40:52 Ik heb wel leuke dingen in de planning voor dit jaar (restauratie deurkaarten en zonnekleppen). Ik hoor het graag als het interessant lijkt dan maak ik een goed verslag van
Titel: Re:Oproep: Bijdrage voor het clubblad Bericht door: kadett-b20 op 18 Januari 2017, 19:01:28 Ik heb wel leuke dingen in de planning voor dit jaar (restauratie deurkaarten en zonnekleppen). Ik hoor het graag als het interessant lijkt dan maak ik een goed verslag van Zeker doen! Met foto's wordt het nog mooier! Ralph |