Holland Kadett B Club Forum

Overige => Kletshoek => Topic gestart door: Gert op 17 Januari 2017, 13:50:13



Titel: 1,2,3 Autoparts,nl
Bericht door: Gert op 17 Januari 2017, 13:50:13
Heeft iemand ervaring met 1,2,3, autoparts,nl??
Ik wil voor onze C-max nieuwe ruitenwissers bestellen en die zijn bij deze webwinkel wel erg gunstig geprijsd.
Komt bij mij de gedachte op, zijn ze ook betrouwbaar??

https://www.123autoparts.nl/onderdelen/36/ford/8995/c_max-ii/69/1x6-ecoboost/100018/ruitenreiniging/298/wisserblad/30/bosch/3-397-007-644 (https://www.123autoparts.nl/onderdelen/36/ford/8995/c_max-ii/69/1x6-ecoboost/100018/ruitenreiniging/298/wisserblad/30/bosch/3-397-007-644)

Het model van Bosch klopt, incl. de montageinstructie


Titel: Re:1,2,3 Autoparts,nl
Bericht door: apex4x4 op 17 Januari 2017, 17:11:38
Nee daar nog niets besteld, bestel meestal bij http://mister-auto.nl   is nog goedkoper dan 123autoparts en nog nooit problemen daar gehad en snelle levering.


Titel: Re:1,2,3 Autoparts,nl
Bericht door: Gert op 17 Januari 2017, 20:05:21
bij mister-auto €25,00 per set , bij 1,2,3,autoparts €17,79.
Beiden incl. BTW, excl. verzenden
Zo gunstig maakt mij altijd een beetje voorzichtig, vandaar mijn vraag over ervaringen.


Titel: Re:1,2,3 Autoparts,nl
Bericht door: apex4x4 op 17 Januari 2017, 20:12:55
bij mister-auto €25,00 per set , bij 1,2,3,autoparts €17,79.
Beiden incl. BTW, excl. verzenden
Als je goed op de beginsite van mister-auto kijkt is de 2e ruitenwisser gratis  ;D


Titel: Re:1,2,3 Autoparts,nl
Bericht door: kadett-b20 op 17 Januari 2017, 20:17:15
Hoi Gert,

Zelf geen ervaringen, maar ik lees alleen maar positieve reviews over ze. Kijk maar eens hier: https://www.feedbackcompany.com/NL-NL/reviews/123autoparts.nl.html (https://www.feedbackcompany.com/NL-NL/reviews/123autoparts.nl.html)

Ralph


Titel: Re:1,2,3 Autoparts,nl
Bericht door: Gert op 17 Januari 2017, 21:11:00
Dank voor het meedenken; voor dat geld waag ik het er op. ::)
Verzendkosten slechts €3,95  Daar word ik vrolijk van  ;D
Afhandeling+bevestiging van de bestelling verloopt zeer vlot en volledig.


Titel: Re:1,2,3 Autoparts,nl
Bericht door: reusjep op 18 Januari 2017, 11:34:36
Ik bestel meestal bij Bogijn, een beetje een kleine speler, maar altijd flexibel (als in bestelfout kosteloos herstellen), netjes en vlot.
Ter vergelijking nog wel een leuk adresje tussen mister-auto, winparts en 1-2-3-autoparts. Winparts is soms ook goedkoper, hangt net van het onderdeel af. Loont altijd wel de moeite om even te vergelijken voor belangrijke onderdelen.

Stiekem wel leuk om te lezen wat mede-kadetters als dagelijkse auto rijden  ;D


Titel: Re:1,2,3 Autoparts,nl
Bericht door: apex4x4 op 18 Januari 2017, 17:07:16
Stiekem wel leuk om te lezen wat mede-kadetters als dagelijkse auto rijden  ;D
Hahaha ik ben toch hopelijk niet de enigste mafketel die zijn kadettje in de winter als dagelijkse auto rond rijd ??
Had trouwens niet verwacht dat een kadettje het in de winter zo goed zou doen  :D


Titel: Re:1,2,3 Autoparts,nl
Bericht door: Frikandel op 18 Januari 2017, 18:09:25
kadettjes doen het in de winter ook goed; midden jaren 80 vroor het ook tot -20 graden. Ik moest toen het C-kadettje van de buurman aantrekken met m'n B van 12 jaar oud...
gewoon goed onderhoud en een goede accu. De truc was gewoon doorstarten met heen en weer duwen van de chokehandel; ergens sprong die dan wel aan. Nu doe ik bij mijn corsa A , de accu inpakken met piepschuim plaatjes. Geeft net effe iets langere adem met starten, wat overigens niet nodig is... Na tien dagen stilstaan in de kerstperiode startte hij vrolijk..


Titel: Re:1,2,3 Autoparts,nl
Bericht door: ockdet op 18 Januari 2017, 18:25:40
hier ook geen start problemen   .. heb wel even een nieuwe accu er op gezet zaterdag ... via ebay gekocht  65 ampere voor 45 euro


Titel: Re:1,2,3 Autoparts,nl
Bericht door: kermitc op 19 Januari 2017, 10:54:36
Ik ben ook kadett aan het opknappen voor dagelijks.