Holland Kadett B Club Forum

Alles over de Kadett-B => Aandrijving => Topic gestart door: ockdet op 06 Februari 2017, 21:03:35



Titel: wie weet dit
Bericht door: ockdet op 06 Februari 2017, 21:03:35
wie weet of deze remankerplaat voor grote schoenen is   of voor kleine schoenen


Titel: Re:wie weet dit
Bericht door: KEESMAAS op 07 Februari 2017, 14:45:02
voor smalle remschoenen, de brede uitvoering zit bevestigd met een staafje en deze is voor een klemmetje.


Titel: Re:wie weet dit
Bericht door: apex4x4 op 07 Februari 2017, 17:13:31
Wil jij overstappen van smalle naar brede remtrommels ??
Ik ben namelijk heel benieuwd of je dan alleen maar een andere remankerplaat nodig hebt, of ook andere steekassen ??
Is wel heel interessant omdat je haast niet aan smalle remtrommels kan komen.


Titel: Re:wie weet dit
Bericht door: ockdet op 07 Februari 2017, 19:12:48
KAN JE ZO BESTELLEN MARTIN HEBBEN WE HET AL EENS EERDER OVER GEHAD HEB JE TOEN OOK DE LINK GESTUURD 

IK HEB EEN  REMANKERPLAAT VOOR GROTE SCHOENEN   EN OOK DE REM TROMMELS
EM DE STEEKASSEN . WIL DIT OMDAT HET MEER REMVERMOGEN GEEFT   

OOK GA IK PUZZELEN MET DE VOORASSEN VAN EEN C KADETT DEZE HEEFT OOK GROTERE REM BLOKKEN EN VOOR ZOVER IK GEHOORD HEB  PAST HIER NOG GROTERE REMKLAUW OP VAN EEN  OPEL REKORD OF IETS ANDERS  VAN OPEL . IK HEB NOG REMKLAUWEN LIGGEN VAN  EEN E KADET  DEZE PASSEN OP DE  C KADET AS . HET VERSCHIL IS  DAT DE REMBLOKKEN VAN DE  E KADETT ZIJN WEL EEN KEER ZO GROOT ALS DIE VAN ONZE B KADETT   KOMT TIJD KOMT RAAD  . VANDAAG DAK ISOLATIE GEHAALD VOOR DE SCHUUR  DUS HELLAAS NOG GEEN KADETT TIME


Titel: Re:wie weet dit
Bericht door: ockdet op 07 Februari 2017, 21:05:18
http://mm-opelparts.nl/remmen/remschijven-trommels/remtrommel/3504538037/remtrommel-achter-set-35-mm-x-200-mm/

http://copeparts.nl/nl/shop/kadett_e/sub,3/gid,76

https://www.motor-doctor.nl/products/2364437-remtrommel

hier wat site.s volgens mij moet je deze hebben