|
Titel: wie weet dit Bericht door: ockdet op 06 Februari 2017, 21:03:35 wie weet of deze remankerplaat voor grote schoenen is of voor kleine schoenen
Titel: Re:wie weet dit Bericht door: KEESMAAS op 07 Februari 2017, 14:45:02 voor smalle remschoenen, de brede uitvoering zit bevestigd met een staafje en deze is voor een klemmetje.
Titel: Re:wie weet dit Bericht door: apex4x4 op 07 Februari 2017, 17:13:31 Wil jij overstappen van smalle naar brede remtrommels ??
Ik ben namelijk heel benieuwd of je dan alleen maar een andere remankerplaat nodig hebt, of ook andere steekassen ?? Is wel heel interessant omdat je haast niet aan smalle remtrommels kan komen. Titel: Re:wie weet dit Bericht door: ockdet op 07 Februari 2017, 19:12:48 KAN JE ZO BESTELLEN MARTIN HEBBEN WE HET AL EENS EERDER OVER GEHAD HEB JE TOEN OOK DE LINK GESTUURD
IK HEB EEN REMANKERPLAAT VOOR GROTE SCHOENEN EN OOK DE REM TROMMELS EM DE STEEKASSEN . WIL DIT OMDAT HET MEER REMVERMOGEN GEEFT OOK GA IK PUZZELEN MET DE VOORASSEN VAN EEN C KADETT DEZE HEEFT OOK GROTERE REM BLOKKEN EN VOOR ZOVER IK GEHOORD HEB PAST HIER NOG GROTERE REMKLAUW OP VAN EEN OPEL REKORD OF IETS ANDERS VAN OPEL . IK HEB NOG REMKLAUWEN LIGGEN VAN EEN E KADET DEZE PASSEN OP DE C KADET AS . HET VERSCHIL IS DAT DE REMBLOKKEN VAN DE E KADETT ZIJN WEL EEN KEER ZO GROOT ALS DIE VAN ONZE B KADETT KOMT TIJD KOMT RAAD . VANDAAG DAK ISOLATIE GEHAALD VOOR DE SCHUUR DUS HELLAAS NOG GEEN KADETT TIME Titel: Re:wie weet dit Bericht door: ockdet op 07 Februari 2017, 21:05:18 http://mm-opelparts.nl/remmen/remschijven-trommels/remtrommel/3504538037/remtrommel-achter-set-35-mm-x-200-mm/
http://copeparts.nl/nl/shop/kadett_e/sub,3/gid,76 https://www.motor-doctor.nl/products/2364437-remtrommel hier wat site.s volgens mij moet je deze hebben |