Holland Kadett B Club Forum

Te koop / Aangeboden => Ik zoek onderdelen => Topic gestart door: Jury op 13 April 2017, 11:36:49



Titel: spruitstuk
Bericht door: Jury op 13 April 2017, 11:36:49
Hallo,

voor mijn kadett b 1.1s ben ik op zoek naar een uitlaatspruitstuk, met een enkele pijp.

Groeten Jury



Titel: Re:spruitstuk
Bericht door: kadett-b20 op 13 April 2017, 11:56:04
Hoi Jury.

De 11s heeft toch een dubbele uitlaat? Of zit ik fout?
Mijn 11n van '73 heeft zelfs een dubbele uitlaat!

Ralph


Titel: Re:spruitstuk
Bericht door: Jury op 13 April 2017, 12:10:29
denk dat er dan een ander spruitstuk op is gekomen?
is op kenteken en op de motorcode een s.


Titel: Re:spruitstuk
Bericht door: reusjep op 13 April 2017, 17:49:40
Zo'n spruitstuk heb ik nog wel. Moet even kijken of ik er eentje kan vinden zonder boutjes er nog in. Volgende week ben ik bij m'n spullen. Als je eerder iets vindt, vooral doen! Kom je naar de meeting?


Titel: Re:spruitstuk
Bericht door: Jury op 19 April 2017, 10:36:37
bedankt voor de reacties allemaal. Heb inmiddels een nieuw spruitstuk besteld.

Groeten Jury