Holland Kadett B Club Forum

Te koop / Aangeboden => Ik zoek onderdelen => Topic gestart door: Giel op 10 Mei 2017, 10:38:39



Titel: Philips radio
Bericht door: Giel op 10 Mei 2017, 10:38:39
Heeft er toevallig iemand nog een philips radio liggen (werkend natuurlijk 8) )


Titel: Re:Philips radio
Bericht door: ThijsV op 10 Mei 2017, 20:14:11
Ik heb een oudje, waarvan de cassette niet werkt omdat de rubberen aandrijfriemen zijn gebroken. het is een phillips 510, bij interesse kan ik proberen hem voor je te maken