Holland Kadett B Club Forum

Te koop / Aangeboden => Ik zoek onderdelen => Topic gestart door: thekleine op 29 Juni 2017, 18:28:04



Titel: uitlaat
Bericht door: thekleine op 29 Juni 2017, 18:28:04
uitlaat (pijpen midden demper en evt einddemper , kadett b 1972

wie maakt me blij :D dan komt hij weer door de APK


Titel: Re:Einddemper, stuurhuishoezen linkervoorwiellager
Bericht door: Jeroenvans op 30 Juni 2017, 17:19:36
stuurhuishoezen haal je gewoon bij de normale auto-onderdelenhandel kosten volgens mij ongeveer een tientje.


Titel: Re:Einddemper, stuurhuishoezen linkervoorwiellager
Bericht door: Sideburn op 30 Juni 2017, 18:18:19
Ik heb nog een einddemper, mag je hebben voor een tientje  ;)


Titel: complete uitlaat vanaf spruitstuk.
Bericht door: thekleine op 05 Juli 2017, 09:48:36
ja ondertussen al alles nieuw besteld, prijzen vielen inderdaad mee. moest ook nieuwe lagers

MAAR ik zoek nog een complete uitlaat.  groet,


Titel: Re:Einddemper, stuurhuishoezen linkervoorwiellager
Bericht door: thekleine op 05 Juli 2017, 09:49:30
Ik heb nog een einddemper, mag je hebben voor een tientje  ;)


toevallig ook de rest van de uitlaat er bij?  ;D


Titel: Re:uitlaat
Bericht door: Sideburn op 05 Juli 2017, 11:06:55
Nee sorry, ik heb alleen de einddemper. Heeft weinig km's meegemaakt, vind het zonde om hem weg te gooien.


Titel: Re:uitlaat
Bericht door: ThijsV op 05 Juli 2017, 15:56:23
ik heb nog 2 pijpen liggen, kan er een foto van maken als je wil


Titel: Re:uitlaat
Bericht door: thekleine op 05 Juli 2017, 17:47:54
ik heb nog 2 pijpen liggen, kan er een foto van maken als je wil

Graag! stuur maar een pB met prijzen etc.  8)