|
Titel: uitlaat Bericht door: thekleine op 29 Juni 2017, 18:28:04 uitlaat (pijpen midden demper en evt einddemper , kadett b 1972
wie maakt me blij :D dan komt hij weer door de APK Titel: Re:Einddemper, stuurhuishoezen linkervoorwiellager Bericht door: Jeroenvans op 30 Juni 2017, 17:19:36 stuurhuishoezen haal je gewoon bij de normale auto-onderdelenhandel kosten volgens mij ongeveer een tientje.
Titel: Re:Einddemper, stuurhuishoezen linkervoorwiellager Bericht door: Sideburn op 30 Juni 2017, 18:18:19 Ik heb nog een einddemper, mag je hebben voor een tientje ;)
Titel: complete uitlaat vanaf spruitstuk. Bericht door: thekleine op 05 Juli 2017, 09:48:36 ja ondertussen al alles nieuw besteld, prijzen vielen inderdaad mee. moest ook nieuwe lagers
MAAR ik zoek nog een complete uitlaat. groet, Titel: Re:Einddemper, stuurhuishoezen linkervoorwiellager Bericht door: thekleine op 05 Juli 2017, 09:49:30 Ik heb nog een einddemper, mag je hebben voor een tientje ;) toevallig ook de rest van de uitlaat er bij? ;D Titel: Re:uitlaat Bericht door: Sideburn op 05 Juli 2017, 11:06:55 Nee sorry, ik heb alleen de einddemper. Heeft weinig km's meegemaakt, vind het zonde om hem weg te gooien.
Titel: Re:uitlaat Bericht door: ThijsV op 05 Juli 2017, 15:56:23 ik heb nog 2 pijpen liggen, kan er een foto van maken als je wil
Titel: Re:uitlaat Bericht door: thekleine op 05 Juli 2017, 17:47:54 ik heb nog 2 pijpen liggen, kan er een foto van maken als je wil Graag! stuur maar een pB met prijzen etc. 8) |