|
Titel: sensor tempratuur Bericht door: ockdet op 09 Juli 2017, 11:56:40 ik ben nog op zoek naar een tempratuur sensor van de kadet .. dus niet 1 van een c kadet want die geeft te weinig aan . wie nog 1 liggen
een gaspedaal rubber en het rubber voorin voor de gasstang is ook welkom Titel: Re:sensor tempratuur Bericht door: roestkadett op 09 Juli 2017, 15:43:46 rubber gasstang kun je helemaal zelf oplossen
met een rubber bougie dop. onverwoestbaar. beter als die plastique zooi. |