Holland Kadett B Club Forum

Te koop / Aangeboden => Ik zoek onderdelen => Topic gestart door: ockdet op 09 Juli 2017, 11:56:40



Titel: sensor tempratuur
Bericht door: ockdet op 09 Juli 2017, 11:56:40
ik ben nog op zoek naar een tempratuur sensor  van de kadet  .. dus niet 1 van een c kadet want die geeft te weinig aan . wie nog 1 liggen
een gaspedaal rubber en het rubber voorin voor de gasstang is ook welkom 


Titel: Re:sensor tempratuur
Bericht door: roestkadett op 09 Juli 2017, 15:43:46
rubber gasstang kun je helemaal zelf oplossen
met een rubber bougie dop.
onverwoestbaar. beter als die plastique zooi.