Holland Kadett B Club Forum

Te koop / Aangeboden => Ik zoek onderdelen => Topic gestart door: KEESMAAS op 17 Juli 2017, 13:00:44



Titel: deurpanelen
Bericht door: KEESMAAS op 17 Juli 2017, 13:00:44
ik ben voor mijn Olympia op zoek naar 2 mooie deurpanelen, heeft iemand die nog liggen?
groetjes Kees


Titel: Re:deurpanelen
Bericht door: Pedro op 17 Juli 2017, 19:26:46
Hallo Kees,

Wat voor kleur moeten ze hebben?

Groet,

Peter


Titel: Re:deurpanelen
Bericht door: KEESMAAS op 17 Juli 2017, 20:11:44
zwarte panelen met een houtstructuur bies zoals er bij de Olympia standaard inzitten.


Titel: Re:deurpanelen
Bericht door: Pedro op 17 Juli 2017, 20:28:05
ik moet er nog een paar hebben, ik ga op zoek en je hoort van mij


Titel: Re:deurpanelen
Bericht door: KEESMAAS op 18 Juli 2017, 05:33:17
is goed alvast bedankt