|
Titel: deurpanelen Bericht door: KEESMAAS op 17 Juli 2017, 13:00:44 ik ben voor mijn Olympia op zoek naar 2 mooie deurpanelen, heeft iemand die nog liggen?
groetjes Kees Titel: Re:deurpanelen Bericht door: Pedro op 17 Juli 2017, 19:26:46 Hallo Kees,
Wat voor kleur moeten ze hebben? Groet, Peter Titel: Re:deurpanelen Bericht door: KEESMAAS op 17 Juli 2017, 20:11:44 zwarte panelen met een houtstructuur bies zoals er bij de Olympia standaard inzitten.
Titel: Re:deurpanelen Bericht door: Pedro op 17 Juli 2017, 20:28:05 ik moet er nog een paar hebben, ik ga op zoek en je hoort van mij
Titel: Re:deurpanelen Bericht door: KEESMAAS op 18 Juli 2017, 05:33:17 is goed alvast bedankt
|