Holland Kadett B Club Forum

Te koop / Aangeboden => Ik zoek onderdelen => Topic gestart door: Freek B. op 17 Juli 2017, 17:28:52



Titel: Achteras schotels gezocht 1.1s
Bericht door: Freek B. op 17 Juli 2017, 17:28:52
Beste kadettilacs rijders,

Na een mooi weekendje brunssum is het tijd geworden voor het herstellen van de achteras.
Deze was er slechter aan toe dan dat ik zelf dacht.  :o

Wie heeft nog wat liggen om dit te herstellen?

(http://i66.tinypic.com/2hgen9v.jpg)

(http://i63.tinypic.com/30mye6x.jpg)

Gr Freek


Titel: Re:Achteras schotels gezocht 1.1s
Bericht door: kinuyakkii op 17 Juli 2017, 17:47:53
hallo Freek,

ik heb nog een lege as liggen met harde schotels......

gr Paul


Titel: Re:Achteras schotels gezocht 1.1s
Bericht door: Freek B. op 17 Juli 2017, 19:42:59
ik heb je een PB'tje gestuurd


Titel: Re:Achteras schotels gezocht 1.1s
Bericht door: roestkadett op 18 Juli 2017, 20:45:56
wanneer word u wakker.


Titel: Re:Achteras schotels gezocht 1.1s
Bericht door: kinuyakkii op 19 Juli 2017, 10:58:07
Zoals velen van jullie weten heb ik een hele berg onderdelen liggen.....
Ik snap dan ook de reactie niet zo goed....
Ik heb diverse achterassen liggen meer dan me lief is...
Dus kom op en had gewoon even gebeld in plaats van hier zo hysterisch te doen om een achteras...





Titel: Re:Achteras schotels gezocht 1.1s
Bericht door: Gert op 19 Juli 2017, 12:33:05
Ja, gezellige binnenkomer  ???


Titel: Re:Achteras schotels gezocht 1.1s
Bericht door: kinuyakkii op 19 Juli 2017, 15:17:10
Vind er niets gezelligs aan... en vind het alles behalve leuk dat mensen zo met elkaar om gaan.
En dat allemaal over mijn rug... denk je ook iets goed te doen voor een mede liefhebber krijg je dit..



Titel: Re:Achteras schotels gezocht 1.1s
Bericht door: Gert op 19 Juli 2017, 15:27:31
Gelukkig is het doel van dit forum elkaar voort te helpen en dat lukt jou/ons in 9,9 van de 10 gevallen prima; join the club and be happy  :D


Titel: Re:Achteras schotels gezocht 1.1s
Bericht door: roestkadett op 19 Juli 2017, 18:11:29
onderdelen leveren 40 jaar na dato met de bekende grote bek.
jullie hebben de man veels te veel verwend.
jullie hebben het helemaal zelf gedaan.
40 jaar na dato.
wanneer word u wakker?
ik sterf van de bijzondere onderdelen.
weet u nog, rvs cilinders voor 1,5 maal de prijs van gietijzer!
nee dat is niet nodig. hoeft niet.
JIJ HEBT HET NIET NODIG.
dat was de crux





Titel: Re:Achteras schotels gezocht 1.1s
Bericht door: Jeroenvans op 19 Juli 2017, 18:40:58
de toon in de laatste paar berichten lijkt niet heel gezellig en dit (soort) berichten lijken mij totaal niet thuis te horen in een simpele hulpvraag van freek b. aan de rest van het forum. Het lijkt mij dan ook een goed idee als de moderators hier snel een eind aan maken.
In mijn ogen is het niet nodig om elkaar te ontmoedigen om elkaar te helpen.
Mocht je niet tegen de manier van "handelen" via een forum kunnen, dan is de oplossing zeer eenvouding: doe het niet.
Mocht je problemen hebben met iemand op het forum bij dit soort transacties: Los dat probleem lekker via prive kanalen op(PB's email of telefoon). Als dat niet lukt, open dan een nieuw topic met je verhaal.

@paul: Lekker blijven graven in de onderdelenhoop als je denk dat je iemand kan helpen. Ik kan uit ervaring melden dat het gewaardeerd word  ;)


Titel: Re:Achteras schotels gezocht 1.1s
Bericht door: ockdet op 19 Juli 2017, 21:17:28
goed zo jeroen


Titel: Re:Achteras schotels gezocht 1.1s
Bericht door: kinuyakkii op 20 Juli 2017, 10:29:59
Dankje Jeroen,

Freek en Paul laat iets weten en spreek af.
van Freek heb ik al contact gehad en als Paul ook contact opneemt dan KAN ik daar ook iets mee.....
ik hoor regelmatig van "over 2 weken heb ik pas tijd" en dat wordt dan 2 maanden of nog langer totdat je er achteraan moet bellen of ze het nog wel willen en dan te horen krijgt ik ben al voorzien maar bedankt.

mvg Paul


Titel: Re:Achteras schotels gezocht 1.1s
Bericht door: pepe72 op 21 Juli 2017, 08:19:06
freek moest je nog niet voor zien zijn ik heb nog een achteras voor je liggen


Titel: Re:Achteras schotels gezocht 1.1s
Bericht door: Freek B. op 27 Juli 2017, 20:02:34
Ik ben inmiddels voorzien,

Bedankt aan allen die meegedacht hebben om dit topic tot een goed einde te brengen ;)

(https://image.ibb.co/kLBBPk/2017_07_23_14_46_47.jpg)

(https://image.ibb.co/dvyEc5/2017_07_26_20_21_10.jpg)