Holland Kadett B Club Forum

Alles over de Kadett-B => Aandrijving => Topic gestart door: Ger op 13 Augustus 2017, 18:45:58



Titel: Lekkage koppelingshuis
Bericht door: Ger op 13 Augustus 2017, 18:45:58
Hallo ,

Voor de 2de keer heb ik een lekkage bij de koppelingshuis en de bak van mijn 1900 kadett b.

Bij de eerste keer lekkage heb ik toen de keerring verwisseld en een nieuwe pakking geplaatst .

Wie weet of er een gewone verpakking en vloeibare pakking er samen tussen moeten ?

En zo ja , welke vloeibare pakking heb ik dan nodig ?

Of weet iemand een andere oplossing ?

Groeten Ger



Titel: Re:Lekkage koppelingshuis
Bericht door: ockdet op 16 Augustus 2017, 19:29:01
polymax te halen bij de bouwmarkt


Titel: Re:Lekkage koppelingshuis
Bericht door: Ger op 17 Augustus 2017, 11:59:01
Hallo ,

Dus alleen kit ??? En geen pakking ???

Bij de tussenbak komt olie en het wordt warm .

Iemand hier in de club die hier ervaring me heeft  die me ook kan helpen met info??


Titel: Re:Lekkage koppelingshuis
Bericht door: apex4x4 op 17 Augustus 2017, 14:59:38
Dacht laatst dat de bak ook lek was, heb de bak aan buitenkant schoongemaakt en gekeken waar de olie vandaan kwam, bij mij kwam het uit de aansluiting van de km-teller kabel, heb hier een rubber ingezet en ben van alle olie af, de olie droop door de warmte naar beneden en leek net of de pakking van de bak lek was.
Hoop dat je hier iets aan hebt.

Groetjes Martin.


Titel: Re:Lekkage koppelingshuis
Bericht door: ockdet op 12 September 2017, 11:07:03
waar lekt je bak dan tussen de moter en de bak of de bak zelf of achter waar de steekas in gaat