|
Titel: elektronisch contact op getrag 240 Bericht door: ThijsV op 18 Augustus 2017, 18:33:00 Hallo allen! ik heb vandaag een getrag 240 opgehaald, helemaal uit zeeland, en het eerste wat me opviel is dat er op de zijkant een kleine aansluiting zit voor een elektrisch draadje, waar is dit precies goed voor? bij voorbaat dank!
Thijs Titel: Re:elektronisch contact op getrag 240 Bericht door: Jeroenvans op 18 Augustus 2017, 19:54:06 als er slechts 1 elektrische aansluiting op zit dan zal het voor de achteruitrijverlichting zijn.
Titel: Re:elektronisch contact op getrag 240 Bericht door: ThijsV op 18 Augustus 2017, 20:04:11 helemaal niet bij stilgestaan, bedankt!
|