|
Titel: Beugels verstralers Bericht door: Pedro op 27 Augustus 2017, 13:33:51 Heeft er iemand nog een setje beugels voor de verstralers voor een Kadett B1?
Titel: Re:Beugels verstralers Bericht door: 19Willem71 op 29 Augustus 2017, 21:38:26 Op een Duits forum heb ik het volgende gevonden https://myalbum.com/album/BT9JXbfxktlA
Zie de eerste vier foto's. Als je handig bent zou je ze zelf kunnen maken. Ik ben het zelf ook van plan. Groet, Willem. |