|
Titel: Ohv blokje Bericht door: ThijsV op 28 Augustus 2017, 21:43:59 Ik ben opzoek naar een ohv blokje om op mijn gemak een beetje te tunen en pakking e.d te reviseren, als iemand wat heeft liggen laat het me aub zsm weten! Ik woon in de buurt van Den Haag
Titel: Re:Ohv blokje Bericht door: Rondjerijder op 31 Augustus 2017, 06:28:49 De Groninger veenkoloniƫn zullen te ver zijn !?
Titel: Re:Ohv blokje Bericht door: ThijsV op 05 September 2017, 09:22:52 Ja, die zijn me net te ver ;D maar heb al wat op de werkbank liggen
Titel: Re:Ohv blokje Bericht door: Oly op 05 September 2017, 21:52:17 Wat heb je in de aanbieding mijnheer Rondjerijder? Ik woon redelijk in de buurt.
Titel: Re:Ohv blokje Bericht door: Rondjerijder op 07 September 2017, 07:35:08 Wat heb je in de aanbieding mijnheer Rondjerijder? Ik woon redelijk in de buurt. Een 1.2 n blokje. Dan is er nog een 1.1 n die ik eigenlijk zelf wil houden om tzt te reviseren maar eigenlijk ligt ze in de weg. Titel: Re:Ohv blokje Bericht door: ockdet op 10 September 2017, 11:44:28 heb je 1.2 m blok nog rondjerijder ..
|