|
Titel: Radiateur met olie koeler? Bericht door: 19Willem71 op 21 September 2017, 22:18:19 Afgelopen dagen heb ik me ook bezig gehouden met het in een nieuw jasje steken van mijn radiateur. Nu zitten er twee aansluitingen op met (vermoedelijk) M12x1,5 draad. Nu is mijn vermoeden, omdat als ik op een zijde blaas, alleen uit de andere lucht komt, dit voor een olie koeler kan zijn.
Moet deze met schroefstoppen (VSTI) afgesloten worden? Of volstaat afdoppen met het plaatsen van plastic dopjes? Groet, Willem. Titel: Re:Radiateur met olie koeler? Bericht door: wienf390 op 22 September 2017, 06:57:31 In principe hoeft het niet afgedopt te worden.Olie en koelvloeistof zijn gescheiden.Zelf heb ik het wel gedaan,voor de zekerheid.Succes Fred Uut Huuessen.
Titel: Re:Radiateur met olie koeler? Bericht door: kermitc op 22 September 2017, 21:51:38 dit is er 1 van een automaat
|