|
Titel: Uitlaatdemper gezocht Bericht door: jeewee85 op 30 September 2017, 20:52:46 Hallo,
Heeft iemand nog een goede middendemper liggen, voor de kadett B? Of weet iemand waar je zon demper kan kopen? Groeten, Jan Willem Titel: Re:Uitlaatdemper gezocht Bericht door: Olaf op 02 Oktober 2017, 08:15:08 Hoi Jan Willem,
Hier kun je hem gewoon nieuw kopen: Winparts (https://www.winparts.nl/uitlaatsysteem/middendemper/c1745/middendemper-ex346008-winprice/p263921.html?a=t4u/0/0/1745/263921&gclid=Cj0KCQjwx8fOBRD7ARIsAPVq-NlbScfd2XuEYyWpitOHgv_LE9Qja7d2y24Y9vDkazO5Btzzkl1P-28aAsj_EALw_wcB) Prijs €36,76 Er zijn alleen wel 2 verschillende diktes qua buisdiameter, zit zou je even na moeten vragen en opmeten aan je eigen kadett of dit de juiste is. Groeten Olaf Titel: Re:Uitlaatdemper gezocht Bericht door: ockdet op 05 Oktober 2017, 17:32:10 ik moet ook nieuwe hebben
ik bestel hem hier http://www.ap-uitlaat.nl/uitlaten/uitlaat-opel/kadett-b-uitlaat.html gelijk bestel ik de achterpijp ook Titel: Re:Uitlaatdemper gezocht Bericht door: wienf390 op 05 Oktober 2017, 17:43:12 Let op er zijn twee verschillende middendempers,1 voor met einddemper en 1 zonder einddemper.
Titel: Re:Uitlaatdemper gezocht Bericht door: Rondjerijder op 06 Oktober 2017, 14:40:36 Let op er zijn twee verschillende middendempers,1 voor met einddemper en 1 zonder einddemper. ..........waar kun je dat aan zien ? Titel: Re:Uitlaatdemper gezocht Bericht door: ockdet op 06 Oktober 2017, 17:20:54 kijk maar op de website rondjerijder er z\ijn 2 types
Titel: Re:Uitlaatdemper gezocht Bericht door: Rondjerijder op 07 Oktober 2017, 06:29:07 kijk maar op de website rondjerijder er z\ijn 2 types Oke, het verschil heb ik gevonden maar bij welke hoort nou een einddemper ? Titel: Re:Uitlaatdemper gezocht Bericht door: jeewee85 op 07 Oktober 2017, 18:14:46 Bedankt voor de reacties!
Titel: Re:Uitlaatdemper gezocht Bericht door: Jeroenvans op 08 Oktober 2017, 23:25:50 Let op er zijn twee verschillende middendempers,1 voor met einddemper en 1 zonder einddemper. ..........waar kun je dat aan zien ?Titel: Re:Uitlaatdemper gezocht Bericht door: apex4x4 op 09 Oktober 2017, 19:21:24 Eigenlijk best vreemd dat de S motoren 2 uitlaat dempers hebben, dit geeft juist veel meer tegendruk en prestaties van de motor worden dan minder, of zit ik nu verkeerd te denken ??
Titel: Re:Uitlaatdemper gezocht Bericht door: ockdet op 09 Oktober 2017, 19:37:09 dat heb ik ook al eens gedacht martin . wat mij ook wel op is gevallen dat de c kadett een grotere diameter pijp heeft als onze b kadetjes heb namelijk nog een voorpijp van een c liggen
Titel: Re:Uitlaatdemper gezocht Bericht door: apex4x4 op 09 Oktober 2017, 19:55:09 wat mij ook wel op is gevallen dat de c kadett een grotere diameter pijp heeft als onze b kadetjes heb namelijk nog een voorpijp van een c liggen Mocht je een keer tijd hebben de doorsnede van de kadett-C pijp op te meten ben ik je heel dankbaar, zo'n uitlaat is straks iets beter voor mijn 1.2SR motor die ik ga bouwen.Titel: Re:Uitlaatdemper gezocht Bericht door: wienf390 op 10 Oktober 2017, 11:54:01 Zonder einddemper heeft de middelste demper meer demping,dan met einddemper.Heb eens een alleen middendemper gemonteerd,die eigenlijk voor uitlaat met einddemper geschikt wad.Leek wel een ferrari.
Groeten Fred Uut Huuessen. Titel: Re:Uitlaatdemper gezocht Bericht door: ockdet op 13 Oktober 2017, 20:36:47 zal morgen ff meten martin . morgen weer verder .. wat apk laswerk klaar maken op de achterkant . 7 jaar niks aan gedaan dus nu veel werk
Titel: Re:Uitlaatdemper gezocht Bericht door: hummer op 13 Oktober 2017, 20:49:09 Uhm de mijne (1.1 met zonder s) heeft ook een einddemper!??
Titel: Re:Uitlaatdemper gezocht Bericht door: ockdet op 27 Oktober 2017, 20:47:28 heb vandaag uitlaat binnen gekregen zit er echt solide uit ... met klemmen en pasta alles zit er bij .
behalve de beugel om de demper niet zal morgen even foto maken |