|
Titel: bediening kachelklep Bericht door: Marijn caymax op 11 Januari 2018, 21:55:03 Hallo allemaal,
Ik heb de kabel die van het interieur naar de kachelklep loopt stuk. Weet iemand waar ik deze nog kan vinden? Ik heb al een aantal sites bekeken maar zonder succes..... Titel: Re:bediening kachelklep Bericht door: ockdet op 13 Januari 2018, 23:47:35 zal je online of op site.s niet vinden
zelf maken of . kijken of iemand hier nog zo iets heeft volgens mij heb ik nog wel zo iets liggen groet marco Titel: Re:bediening kachelklep Bericht door: Jeroenvans op 14 Januari 2018, 14:42:51 een stopkabel van een dieselmotor of een choke kabel kan je daar goed voor gebruiken. dit zijn kabels met een massieve kern.
Titel: Re:bediening kachelklep Bericht door: 19Willem71 op 14 Januari 2018, 19:39:13 Zoek je deze: OPEL KACHEL BEDIENING KABEL REKORD KADETT OLYMPIA
http://link.marktplaats.nl/m1242298341?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios_tablet Ad Groet, Willem. Titel: Re:bediening kachelklep Bericht door: Marijn caymax op 18 Januari 2018, 07:50:01 Thanks voor jullie antwoorden, ik denk dat ik zelf dan iets zal gaan knutselen.
grt! Titel: Re:bediening kachelklep Bericht door: Pedro op 19 Januari 2018, 18:22:02 Ik heb er nog wel een paar liggen.
Groet, Peter Titel: Re:bediening kachelklep Bericht door: Marijn caymax op 24 Januari 2018, 10:39:19 Pedro ik heb je een PM gestuurd.
|