|
Titel: tank sedan Bericht door: kermitc op 11 Januari 2018, 23:27:02 hallo,
ik ben met project bezig om 2 tanks in te bouwen achter de achterbank. dit lukt wel,alleen 1 tank lekt. heeft iemand nog een tank over? is gewone tank voor 1100 liefst regio leerdam mvg John Titel: Re:tank sedan Bericht door: 19Willem71 op 11 Januari 2018, 23:50:51 Hier heb ik twee tanks liggen, maar is denk ik te ver voor jou ;D.
Groet, Willem. Titel: Re:tank sedan Bericht door: roestkadett op 12 Januari 2018, 13:43:03 waarom als 2e tank geen gastank? is ook 500km rijden.
een maal geinstalleerd zijn het de kosten niet. ruud Titel: Re:tank sedan Bericht door: Jeroenvans op 12 Januari 2018, 14:38:38 waarom als 2e tank geen gastank? is ook 500km rijden. 500? 750 bedoel je denk ik... en als je geen 80% vuller hebt 900 ;D (85 liter Vialle tank)een maal geinstalleerd zijn het de kosten niet. ruud Titel: Re:tank sedan Bericht door: kermitc op 13 Januari 2018, 18:18:11 Bedankt allen maar had er zelf nog 1.
Ga De carbage run doen. gas komt later misschien John |