Holland Kadett B Club Forum

Te koop / Aangeboden => Ik zoek onderdelen => Topic gestart door: kermitc op 11 Januari 2018, 23:27:02



Titel: tank sedan
Bericht door: kermitc op 11 Januari 2018, 23:27:02
hallo,

ik ben met project bezig om 2 tanks in te bouwen achter de achterbank.

dit lukt wel,alleen 1 tank lekt.

heeft iemand nog een tank over?

is gewone tank voor 1100

liefst regio leerdam

mvg John


Titel: Re:tank sedan
Bericht door: 19Willem71 op 11 Januari 2018, 23:50:51
Hier heb ik twee tanks liggen, maar is denk ik te ver voor jou  ;D.

Groet, Willem.


Titel: Re:tank sedan
Bericht door: roestkadett op 12 Januari 2018, 13:43:03
waarom als 2e tank geen gastank? is ook 500km rijden.
een maal geinstalleerd zijn het de kosten niet.
ruud


Titel: Re:tank sedan
Bericht door: Jeroenvans op 12 Januari 2018, 14:38:38
waarom als 2e tank geen gastank? is ook 500km rijden.
een maal geinstalleerd zijn het de kosten niet.
ruud
500? 750 bedoel je denk ik... en als je geen 80% vuller hebt 900 ;D (85 liter Vialle tank)


Titel: Re:tank sedan
Bericht door: kermitc op 13 Januari 2018, 18:18:11
Bedankt allen maar had er zelf nog 1.

Ga De carbage  run doen.

gas komt later misschien

John