Holland Kadett B Club Forum

Alles over de Kadett-B => Aandrijving => Topic gestart door: ThijsV op 22 Februari 2018, 18:45:51



Titel: handrem zit verkeerd
Bericht door: ThijsV op 22 Februari 2018, 18:45:51
Hallo allen! vanmiddag op de brug bleek dat mijn handrem totaal niet goed loopt, of het klopt weet ik niet, maar ze zitten vastgekoekt aan de onderkant van de stabilisatorstangen links en rechts, vervolgens lopen ze rechtsachter zelfs tegen de binnenkant van de velg aan, ik kan er zo totaal geen raad van maken. heeft iemand misschien een foto van hoe de handremkabels horen te lopen?


Titel: Re:handrem zit verkeerd
Bericht door: wgortenmulder op 22 Februari 2018, 20:02:16
Kijk even in mijn verslag op de 7e pagina de 6e foto ( dacht ik)..
Daar is een plaatje van de handremkabel.
Misschien heb je daar wat aan.
Helaas is dat niet het overzicht hoe de kabel in de remtrommel bevestigd zit, maar wel de andere kant op...


Titel: Re:handrem zit verkeerd
Bericht door: ThijsV op 22 Februari 2018, 20:23:09
Het sprak in ieder geval boekdelen, inderdaad de 6e foto  :P helpt een hoop maar moet het nog net eventjes iets verder naar achteren ook weten, in ieder geval bedankt!