|
Titel: Speling koppelingspedaal Bericht door: ThijsV op 23 Februari 2018, 19:09:37 Er zit wat speling in mijn koppelingspedaal, het lijkt alsof het lusje waar het pedaal bovenin aan vast haakt te ver naar voren toe komt, iemand die een idee heeft waar dat aan kan liggen?
Titel: Re:Speling koppelingspedaal Bericht door: wgortenmulder op 23 Februari 2018, 19:41:54 Misschien staat de kabel te slap gespannen of is de veer aan de buitenkant op de versnellingsbak die de klepel terug trekt in ruststand ontbreekt of is te slap geworden...
|