Holland Kadett B Club Forum

Alles over de Kadett-B => Aandrijving => Topic gestart door: ockdet op 24 Februari 2018, 19:47:08



Titel: achteras stabelisator en overbrenging
Bericht door: ockdet op 24 Februari 2018, 19:47:08
heb vandaag as gehaald bij paul   .. waar schijnlijk met andere overbrenging er  in  [ nog niet open gehad ]

zou graag van jullie  weten hoe de stablisator  aan de as vast zit   

hebben jullie een foto ??

groet marco


Titel: Re:achteras stabelisator en overbrenging
Bericht door: ockdet op 04 Maart 2018, 09:12:49
gister de as even open gehad   er staat op 35 :9 H 2.71 en er staat iets wat er op is geschreven 32 e

hebben  jullie enig idee wat het in houd en wat as ik heb  er staan nog meer nummer op volgens mij  maar dan zal ik met vergrootglas moeten kijken

en heeft er iemand  een doorsnee tekening van een as

groet marco


Titel: Re:achteras stabelisator en overbrenging
Bericht door: kinuyakkii op 04 Maart 2018, 09:58:37
de tanden zijn 35 om 9 op de tandwielen wat een 1 :3.89 overbrenging overeenkomt. waarschijnlijk als jij een 1 :4.11 (37 om 9 tanden hebt ) dan loopt ie (met mijn as) met de zelfde snelheid rustiger in toeren.

mvg Paul


Titel: Re:achteras stabelisator en overbrenging
Bericht door: kermitc op 04 Maart 2018, 10:38:24
Hoi

dit is precies anders om

4,11 geeft meer toeren

trekt wel lekker.

bij gelijke diameter wielen natuurlijk

hier kun je ook mee variƫren

john


Titel: Re:achteras stabelisator en overbrenging
Bericht door: kinuyakkii op 04 Maart 2018, 10:55:53
heb mijn tekst aangepast John ;)

gr Paul


Titel: Re:achteras stabelisator en overbrenging
Bericht door: ockdet op 06 Maart 2018, 11:43:28
ha ha paul had al de nodige info  van jou gehad via app
ik heb dus  straks mooi minder toeren  met een s blokje er voor
dit moet  wel goed komen denk ik
moet alleen nog  de rubber bestellen voor de stablisator 
en ben  nog op zoek naar een rem anker plaat . voor grote  schoenen  ..


heb  van olaf nog een  teller  over genomen  ..  want met een 666 teller wijkt de snelheid met deze as af    er moet dan een 625 of een 634 in
wat raden jullie aan ik rijd op gas.  wil de kop laten vlakken  . om meer compressie te maken   .. ook de kop wordt onderhanden genomen  dus poorten schoonmaken randen weg halen meer ruimte maker   .. kop is van e kadett   dus met harde kleppen en grotere kleppen   

gr marco