|
Titel: achteras stabelisator en overbrenging Bericht door: ockdet op 24 Februari 2018, 19:47:08 heb vandaag as gehaald bij paul .. waar schijnlijk met andere overbrenging er in [ nog niet open gehad ]
zou graag van jullie weten hoe de stablisator aan de as vast zit hebben jullie een foto ?? groet marco Titel: Re:achteras stabelisator en overbrenging Bericht door: ockdet op 04 Maart 2018, 09:12:49 gister de as even open gehad er staat op 35 :9 H 2.71 en er staat iets wat er op is geschreven 32 e
hebben jullie enig idee wat het in houd en wat as ik heb er staan nog meer nummer op volgens mij maar dan zal ik met vergrootglas moeten kijken en heeft er iemand een doorsnee tekening van een as groet marco Titel: Re:achteras stabelisator en overbrenging Bericht door: kinuyakkii op 04 Maart 2018, 09:58:37 de tanden zijn 35 om 9 op de tandwielen wat een 1 :3.89 overbrenging overeenkomt. waarschijnlijk als jij een 1 :4.11 (37 om 9 tanden hebt ) dan loopt ie (met mijn as) met de zelfde snelheid rustiger in toeren.
mvg Paul Titel: Re:achteras stabelisator en overbrenging Bericht door: kermitc op 04 Maart 2018, 10:38:24 Hoi
dit is precies anders om 4,11 geeft meer toeren trekt wel lekker. bij gelijke diameter wielen natuurlijk hier kun je ook mee variƫren john Titel: Re:achteras stabelisator en overbrenging Bericht door: kinuyakkii op 04 Maart 2018, 10:55:53 heb mijn tekst aangepast John ;)
gr Paul Titel: Re:achteras stabelisator en overbrenging Bericht door: ockdet op 06 Maart 2018, 11:43:28 ha ha paul had al de nodige info van jou gehad via app
ik heb dus straks mooi minder toeren met een s blokje er voor dit moet wel goed komen denk ik moet alleen nog de rubber bestellen voor de stablisator en ben nog op zoek naar een rem anker plaat . voor grote schoenen .. heb van olaf nog een teller over genomen .. want met een 666 teller wijkt de snelheid met deze as af er moet dan een 625 of een 634 in wat raden jullie aan ik rijd op gas. wil de kop laten vlakken . om meer compressie te maken .. ook de kop wordt onderhanden genomen dus poorten schoonmaken randen weg halen meer ruimte maker .. kop is van e kadett dus met harde kleppen en grotere kleppen gr marco |