|
Titel: tanken Bericht door: blastaway op 07 Januari 2007, 23:03:54 Wat kan ik het beste met mijn 73-er sedan automaat (1.2) tanken? 95 of 98 en met of zonder loodvervanger???
Gegroet, Sven Titel: tanken Bericht door: Gert op 02 Januari 2007, 00:13:00 Ik zou zeggen bij een 1.2 95 en zo nu en dan 98; bij een 1.2S 98
Geen loodvervanger. p.s.: mening zonder garantie :{blink} Titel: tanken Bericht door: blastaway op 02 Januari 2007, 10:58:00 hmmm... Hoe weet ik dat ik een LS of een gewone 1200 heb?
Gegroet, Sven Titel: tanken Bericht door: Gert op 02 Januari 2007, 11:20:00 Staat op het blok, op het platte vlak links naast de oliepeilstok.
Er staat *1.2* of *1.2S* De 1.2S heeft een hogere compressieverhouding. Titel: tanken Bericht door: Chippie op 02 Januari 2007, 19:34:00 Even het blok op dat stukje schoonmaken en je ziet het vanzelf...
Hier een foto van mijn motorblok. Je ziet het gelijk... Achter de benzinepomp (http://www.kadett.johanklijnstra.nl/images/opel%20397.jpg) Titel: tanken Bericht door: blastaway op 02 Januari 2007, 22:18:00 Zo hey!
Dat blok ziet er ff anders uit dan dat olieovergoten blok van mij! Zoek nog een blok om te reviseren, maar dat heeft geen haast nu. Titel: tanken Bericht door: Pedro op 02 Januari 2007, 22:25:00 Johan,
ik ben bezig om een net gespoten Kadett weer in mekaar te schroeven. Als ik nou dat mooie blok van jou daar in kan hangen, krijg je van mij een blok voor je eigen Kadett en krijg je die tankrubbers cadeau.:):):) Titel: tanken Bericht door: Chippie op 03 Januari 2007, 19:39:00 Euh Peter......
Vind je het heel erg als ik die tankrubbers gewoon maar betaal dan? ;) Titel: tanken Bericht door: kadett-doc op 07 Januari 2007, 23:03:54 Citaat Wat kan ik het beste met mijn 73-er sedan automaat (1.2) tanken? 95 of 98 en met of zonder loodvervanger??? Gegroet, Sven hallo sven, kijk eens bij topic stotteren, maar vermeld toch om een goede afstelling en de nederlandse 95 is perfect. Chris |