|
Titel: Remschoenset voorkant L+R Bericht door: apex4x4 op 30 Juni 2018, 07:53:00 Weet iemand nog een winkel of internet winkel in Nederland waar ze remschoensets voor de voorste remtrommels verkopen.
Heb ze met spoed nodig, tot nu toe niet kunnen vinden en niet meer leverbaar. Mocht iemand nog een set hebben liggen wil ik die graag overnemen. Mocht het niet lukken deze nog aan te komen dan laat ik de schoenen opnieuw bekleden. Groeten Martin. Titel: Re:Remschoenset voorkant L+R Bericht door: Robbin op 30 Juni 2018, 08:35:26 Hoi martin,
Het is weliswaar geen Nederlandse shop maar Altopelhilfe was laatst bij mij zeer snel met leveren binnen 4 dagen (ik weet niet of ze dat altijd lukt) Zelf heb ik nog een halve set remschoennen incl nagels en steun schoen liggen (het type die je zelf moet klinken) Mischien ben je daar tijdelijk mee uit de brand? Groet robbin. Titel: Re:Remschoenset voorkant L+R Bericht door: Robbin op 30 Juni 2018, 08:47:00 Hier wat gevonden deze zouden moeten passen volgens partnummer
https://www.pitstraat.com/remschoen-set-vooras/trw/gs8011/n415298?gclid=EAIaIQobChMIsLfbhvL62wIVAvlRCh2I6AkAEAYYAiABEgKCL_D_BwE Ik ken de site niet maar er staat levertijd 1-2 dagen Titel: Re:Remschoenset voorkant L+R Bericht door: Giannis86 op 30 Juni 2018, 10:57:54 Hallo Martin,
Niet in Nederland maar misschien heb je wat aan als je niet uit komt. Je kan ze bellen om te vragen als de levering met spoed kan. http://www.matz-autoteile.de/www/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=9099&category_id=311&option=com_virtuemart&Itemid=69 of deze (weet niet welke je nodig hebt) http://www.matz-autoteile.de/www/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=3094&category_id=311&option=com_virtuemart&Itemid=69 Laatste keer had ik daar op Zaterdag iets besteld en werd op Dinsdag verzonden. Rekening houdend dat ik in de weekend besteld had en dat de betaling per bank een dag nodig had is dat best netjes Groetjes Ioannis Titel: Re:Remschoenset voorkant L+R Bericht door: ockdet op 30 Juni 2018, 19:57:39 Hee martin ik heb nog wel liggen
Titel: Re:Remschoenset voorkant L+R Bericht door: apex4x4 op 01 Juli 2018, 07:43:16 Paul had nog wat setjes liggen die ik op kan halen.
Allemaal weer super bedankt voor de hulp. Trouwens best vreemd dat de voorste remschoenen in Nederland niet meer leverbaar zijn. |