|
Titel: Gasmengklep. Bericht door: 19Willem71 op 18 Oktober 2018, 19:49:34 Te koop, een gasmengklep voor onder de carburateur.
Voor foto's en prijs indicatie graag een PM. Groet, Willem. Titel: Re:Gasmengklep. Bericht door: ockdet op 18 Oktober 2018, 19:55:32 HEB IK OOK NOG OVER
Titel: Re:Gasmengklep. Bericht door: PaulBKadett op 22 Oktober 2018, 21:55:20 passend op een 1200s?
Titel: Re:Gasmengklep. Bericht door: 19Willem71 op 23 Oktober 2018, 07:50:25 Gatenpatroon komt overeen met mijn carburateur. Dus past bij een 1.2 motor.
Ik heb wat foto's naar je geappt. Groet, Willem. Titel: Re:Gasmengklep. Bericht door: ockdet op 23 Oktober 2018, 21:22:38 ja dat past op een 1200 s
Titel: Re:Gasmengklep. Bericht door: 19Willem71 op 02 Maart 2019, 18:02:19 Gasmengklep is gereserveerd.
Groet, Willem. Titel: Re:Gasmengklep. Bericht door: 19Willem71 op 22 September 2019, 14:14:38 .... En intussen ook verkocht.
Groet, Willem. |