Holland Kadett B Club Forum

Alles over de Kadett-B => Carrosserie => Topic gestart door: kadett-doc op 11 Augustus 2009, 20:33:00



Titel: laswerkzaamheden
Bericht door: kadett-doc op 11 Augustus 2009, 20:33:00


Speciaal voor Kadett-B bezitters:

Voor diegene die het laswerk niet kunnen uitvoeren i.v.m. de mogelijkheid niet ertoe hebben d.m.v. plaatsgebrek, kennis of het materiaal niet ervoor hebben, ben ik bereid voor een scherpe prijs gericht op Kadett-B, de gehele auto lasklaar afteleveren met nieuw plaatwerk zoals; A-stijlen, binnen en buiten kokers, wielkastranden, eindplaten links en rechts met bijbehorende achterplaat met bijkomende slechte stukken te vervangen. Kort gezegd de gehele auto klaarmaken voor de eindafwerking.
Men mag ook zelf het plaatwerk aanleveren??
als voorbeeld kun je kijken op het opel-forum:

http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=73426

groet Chris:{blink}


Titel: laswerkzaamheden
Bericht door: Chippie op 03 Januari 2007, 19:55:00
@Chris:

Ik weet niet hoe jij het zo snel flikt, maar vanaf hier een heeeeeeeele diepe buiging voor jou(!)
Grote bewondering en diep respect voor je


Titel: laswerkzaamheden
Bericht door: Opelix op 03 Januari 2007, 21:24:00
Jaja ik heb die caravan gezien . manman . lekker zo een opgelast beest .

groeten David .

@ chris , dat heb je goed gedaan jochie .


Titel: laswerkzaamheden
Bericht door: topcat op 03 Januari 2007, 22:40:00
hoi chris

wat ga jij snel zeg, das de  ervaring natuurlijk ik moet het iedere keer weer eens bekijken hoe ik iets ga aanpakken , en jij heb er al behoorlijk wat handigheid in gekregen , het ziet er in ieder geval weer goed uit,

dat achter paneel heb je dat zelf gemaakt?? dit heb ik ook nog nodig namelijk.

gr jacob


Titel: laswerkzaamheden
Bericht door: blastaway op 04 Januari 2007, 08:44:00
Heel veel respect!
Zie dat je ook in limburg woont. Makkelijk om te weten mocht het een keer nodig zijn.

Greetz,
Sven


Titel: laswerkzaamheden
Bericht door: kadett-doc op 05 Januari 2007, 23:13:38
Citaat
 hoi chris

wat ga jij snel zeg, das de  ervaring natuurlijk ik moet het iedere keer weer eens bekijken hoe ik iets ga aanpakken , en jij heb er al behoorlijk wat handigheid in gekregen , het ziet er in ieder geval weer goed uit,

dat achter paneel heb je dat zelf gemaakt?? dit heb ik ook nog nodig namelijk.

gr jacob


hallo Jacob, ik heb er al behoorlijk wat kadettjes gemaakt, daarom draai ik mijn hand er niet voor om nadenken van hoe moet ik het aanpakken is verleden tijd en weet dus wat me steeds te wachten staat na jaren ervaring. de achterplaat is van een standaard kadett en heb deze gewoon effe aangepast, (in de breedte is deze voor de caravan te klein) zodat deze ook vernieuwd is.  

Johan, bedankt voor het compliment.

Chris


Titel: laswerkzaamheden
Bericht door: red one op 20 Mei 2008, 15:58:00
chris,

zou jij mij eens kunnen bellen op 06 5025 7855

groet ronald schneider


Titel: laswerkzaamheden
Bericht door: Sjaak op 11 Juni 2009, 11:31:00
hoi chris. zou je me mischien kunnen mailen voor een afspraak??

alvast bedankt


Titel: laswerkzaamheden
Bericht door: LS Fastback op 11 Augustus 2009, 20:33:00
Chris,

Zou jij mij kunnen mailen, er moeten een paar dingetjes aan mijn LS gelast worden. Ik had je al gemaild maar denk dat je met vakantie ben ofzo :{blink}