Holland Kadett B Club Forum

Alles over de Kadett-B => Motoren => Topic gestart door: 19Willem71 op 24 Februari 2019, 17:06:33



Titel: Motorblok gezocht.
Bericht door: 19Willem71 op 24 Februari 2019, 17:06:33
In het verleden heeft mijn Kadett een 1100 motorblok gehad. Deze: http://www.kadett-b20.nl/smf/index.php/topic,12515.msg32263.html#msg32263 .

Is er iemand, die weet waar deze heen is gegaan, of heeft iemand deze in zijn/haar Kadett ingebouwd?

Reden van deze vraag is, dat ik mijn Kadett weer van een leeftijds origineel 1100 blok wil voorzien.

Groet, Willem.


Titel: Re:Motorblok gezocht.
Bericht door: Pedro op 24 Februari 2019, 17:16:30
Hallo Willem,
Ik heb nog wel een aantal standaard 1100 blokken liggen, dus niet met dubbele carburateurs.

Groet,

Peter


Titel: Re:Motorblok gezocht.
Bericht door: 19Willem71 op 24 Februari 2019, 18:21:24
De dubbele carburateur lijkt me later gemonteerd. Als ik naar de fotoserie kijk in het kentekenregister.

Alvast bedankt voor het aanbod. Misschien dat ik daar nog gebruik van ga maken.

Groet, Willem.