Holland Kadett B Club Forum

Te koop / Aangeboden => Ik verkoop onderdelen => Topic gestart door: kinuyakkii op 17 Juli 2019, 14:28:39



Titel: 4x versnellingsbak
Bericht door: kinuyakkii op 17 Juli 2019, 14:28:39
Te koop 4x versnellingsbak


Titel: Re:4x versnellingsbak
Bericht door: PaulBKadett op 28 Juli 2019, 07:24:59
Paul Thanks  8) Weer een stap dichter bij het compleet maken van mijn B  8)


Titel: Re:4x versnellingsbak
Bericht door: kinuyakkii op 28 Juli 2019, 20:37:29
alle 4 versnellingsbakjes hebben een nieuw onderdak gevonden ;D

gr Paul


Titel: Re:4x versnellingsbak
Bericht door: 19Willem71 op 29 Juli 2019, 10:07:26
Inderdaad Paul, nog bedankt hiervoor en voor de stangen en schakelaar met stekker blok. Die laatste twee zitten al op hun plek.


En de andere Paul, bedankt voor de rest van de delen.

Groet, Willem.