Holland Kadett B Club Forum

Overige => Fotoalbum => Topic gestart door: ThatOpelGuy op 03 Maart 2020, 22:56:03



Titel: Mijn projectje '70
Bericht door: ThatOpelGuy op 03 Maart 2020, 22:56:03
Nog even voorstellen met een foto.

Deze kadett wordt nu onderhanden genomen.
Een mooie roestbak uit 1970.

Op dit moment zit het meeste werk aan het lassen en roest preventie.
Hopelijk kan ik zo snel mogelijk foto's laten zien van het eind resultaat.


Titel: Re:Mijn projectje '70
Bericht door: ockdet op 03 Maart 2020, 23:52:33
restoratie verslag is ook leuk   

dus elke week wat posten   

en heb je dan vragen   dan krijg je vaak gelijk antwoord