|
Titel: White walls Bericht door: SKadett op 13 Maart 2020, 11:30:14 Vandaag bij toeval iemand tegen gekomen met een supernette A kadett. Deze man had rubberen white walls op de band zitten (dus niet die plastic variant die in de bandwang wringt, maar een soort rubber flappen
Weet iemand de benaming hiervan? Zag er heel goed uit, maar in mijn enthoisiasme vergeten te vragen :) Titel: Re:White walls Bericht door: 19Willem71 op 13 Maart 2020, 16:32:57 Als het losse schijven zijn niet doen. Deze slaan de hele wang van de band kapot. Marc heeft hele nette whitewall banden in 12". Let er ook op dat deze witte delen snel vuil kunnen worden. Hoewel het, bij Marc tenminste, heel mooi staat.
Groet, Willem. Titel: Re:White walls Bericht door: SKadett op 13 Maart 2020, 17:37:25 Als het losse schijven zijn niet doen. Deze slaan de hele wang van de band kapot. Marc heeft hele nette whitewall banden in 12". Let er ook op dat deze witte delen snel vuil kunnen worden. Hoewel het, bij Marc tenminste, heel mooi staat. Groet, Willem. Nee het waren geen schijven, het was flexibel rubber. Volgens mij geklemd tussen de velg en band Titel: Re:White walls Bericht door: Gert op 13 Maart 2020, 17:54:33 Die "schijven" zijn ook van min of meer flexibel rubber en zitten ook geklemd d.m.v. de velg.
Dat soort voldoet niet. Titel: Re:White walls Bericht door: mdevette op 13 Maart 2020, 20:05:16 Check deze http://www.kadett-b20.nl/smf/index.php/topic,12974.msg35622.html#msg35622
Titel: Re:White walls Bericht door: 19Willem71 op 14 Maart 2020, 22:55:53 Vandaag een van mijn oude banden, welke ik voor verschillende doeleinden, behave op rijden, gebruik gefotografeerd. Je ziet dat er een groef in de wang zit. :(
Groet, Willem. |