|
Titel: ontbreken vacuumklep Bericht door: Holenman op 21 April 2020, 21:55:33 Hallo Kadett liefhebbers ,
Hier Will oet Geldrop weer met twee simpele vraagjes . A) Wat is het aanhaalmoment van de wielbouten ( voor alle types hetzelfde ?) B) Als de klep in de dikke vacuumslang naar de rembekrachtiger ontbreekt , wat merk je dan ? Hartelijke krokante Kadett groeten van Will oet Geldrop Titel: Re:ontbreken vacuumklep Bericht door: Gert op 21 April 2020, 22:05:23 Stalen velgen- 90Nm
Titel: Re:ontbreken vacuumklep Bericht door: Holenman op 21 April 2020, 22:16:48 Hallo Geert,
Bedankt voor het antwoord. Ga er morgen voor zorgen. Titel: Re:ontbreken vacuumklep Bericht door: doorwerth op 22 April 2020, 06:24:55 B: slecht stationair lopen, slecht oppakken, slecht/niet fatsoenlijk af te stellen.
Heftig reageren van motor op plotseling remmen (denk aan afslaan,inhouden of toerental wat oploopt) Overigens heb ik ook aansluitingen op de rembekrachtiger gezien waar een klep in zit. En dus geen aparte klep in de slang. Weet niet of opel dit ook heeft geleverd maar het checken waard. Ronald Titel: Re:ontbreken vacuumklep Bericht door: ockdet op 22 April 2020, 08:07:49 terusslagklep heb ik evt wel
Titel: Re:ontbreken vacuumklep Bericht door: Holenman op 22 April 2020, 12:40:37 Hallo Doorwerth ,
Bedankt voor de uitgebreide toelichting. De beschreven problemen ondervind ik inderdaad met mijn Olympia . Ik heb vanwege de Corona narigheid mijn Olympia ( Miss. Oly genaamd ) maar weer naar binnen gehaald voor het volgende hoofdstuk van het boek "de ervaringen met Miss.Oly ". Titel: Re:ontbreken vacuumklep Bericht door: ockdet op 23 April 2020, 09:05:00 hallo heb jou mail gekregen en mijn nummer gestuurd
nog een keer heb vacuum klep |