|
Titel: Stabilisatorstang achter Bericht door: Geert Jan op 13 Mei 2022, 10:51:16 Heeft iemand misschien nog een stabilisatorstang voor de achteras ter overname liggen?
Ik heb er een tijdje terug 1 voor de voorkant via Marktplaats gevonden, maar zoek er nu nog 1 voor de achterkant. Titel: Re:Stabilisatorstang achter Bericht door: kermitc op 13 Mei 2022, 16:27:11 Ik heb er nog 1
Groet John Titel: Re:Stabilisatorstang achter Bericht door: Geert Jan op 13 Mei 2022, 17:24:36 Super! Ik stuur je een PB
|