Holland Kadett B Club Forum

Te koop / Aangeboden => Ik zoek onderdelen => Topic gestart door: Geert Jan op 13 Mei 2022, 10:51:16



Titel: Stabilisatorstang achter
Bericht door: Geert Jan op 13 Mei 2022, 10:51:16
Heeft iemand misschien nog een stabilisatorstang voor de achteras ter overname liggen?
Ik heb er een tijdje terug 1 voor de voorkant via Marktplaats gevonden, maar zoek er nu nog 1 voor de achterkant.


Titel: Re:Stabilisatorstang achter
Bericht door: kermitc op 13 Mei 2022, 16:27:11
Ik heb er nog 1

Groet John


Titel: Re:Stabilisatorstang achter
Bericht door: Geert Jan op 13 Mei 2022, 17:24:36
Super! Ik stuur je een PB