Holland Kadett B Club Forum

Te koop / Aangeboden => Ik zoek onderdelen => Topic gestart door: Geert Jan op 14 Mei 2022, 15:09:14



Titel: Radiateur gezocht City Kadett
Bericht door: Geert Jan op 14 Mei 2022, 15:09:14
Heeft de kadett city 1.2 dezelfde radiateur als onze B'tjes? Ja toch, dacht ik? Zo ja, heeft iemand er nog een liggen die niet lekt? Liefst (enigszins) in de buurt van Tilburg, maar ik hoor 't hoe dan ook graag. (Voor een goede vriend met een city)

Zonnige groeten!
Geert Jan


Titel: Re:Radiateur gezocht City Kadett
Bericht door: ockdet op 25 Mei 2022, 21:51:02
heb ik liggen


Titel: Re:Radiateur gezocht City Kadett
Bericht door: 19Willem71 op 27 Mei 2022, 21:20:23
In Haaren ligt er ook nog een. Zo’n 20 km bij jou vandaan.

Groet, Willem.


Titel: Re:Radiateur gezocht City Kadett
Bericht door: Geert Jan op 28 Mei 2022, 14:39:46
Ha Marco, Willem, beide bedankt voor de reactie.
Willem, jij woont lekker in de buurt, dus dat heeft de voorkeur. Ik zal een PB sturen om even contactgegevens uit te wisselen.


Titel: Re:Radiateur gezocht City Kadett
Bericht door: 19Willem71 op 28 Mei 2022, 16:49:49
Bericht terug gestuurd  ;).

Groet, Willem.