Holland Kadett B Club Forum

Kadett-B projecten => Bestaand Kadett-B project => Topic gestart door: Bertien op 01 September 2023, 08:02:27



Titel: kadett coupe
Bericht door: Bertien op 01 September 2023, 08:02:27
goedendag mijn naam is Theo Remmits woonachtig in Berghem in N.B.. Ben enige tijd geleden begonnen met de restauratie van mijn kadettje ben  nog niet maar begint te vorderen.                          reds gedaan:  laswerk carrosserie                                                                                                                                                                                                                                                                               vooras voorzien van nieuwe rubbers stuur kogels en schijfremmen.                                                                                                                                                                                                                       staartstukrubber vervangen enz.enz.                                                                                                                                                                                                                                                                   ben nu bezig met spuitklaar maken.


Titel: Re:kadett coupe
Bericht door: hummer op 01 September 2023, 09:09:59
Lekker bezig!


Titel: Re:kadett coupe
Bericht door: 19Willem71 op 02 September 2023, 07:36:31
Goed bezig.

Groet, Willem.


Titel: Re:kadett coupe
Bericht door: SKadett op 09 September 2023, 05:29:36
Heel mooi! Staat je kenteken in het register?