Holland Kadett B Club Forum

Alles over de Kadett-B => Carrosserie => Topic gestart door: Oly op 05 Maart 2007, 20:02:00



Titel: Reparatie binnenscherm
Bericht door: Oly op 05 Maart 2007, 20:02:00
Ik heb dit weekend een sedan gekocht. Redelijk strak met een aantal uitdagingen onder de motorkap. Één er van is een deel van het binnenscherm rechts voor. Met name het deel tussen de versteviging en het front.
Een vorige eigenaar heeft dit stuk plaat vol deukjes geslagen. Misschien om een schade te herstellen?
Ik wil dit weer strak. Was is nu beter:
a) proberen e.e.a uit te deuken en verder laten zitten.
b) Dit stuk uit een sloper te slijpen en het er weer inlassen. Ik weet niet hoe het zit met de kreukelzone etc.
Als het verstandig is ga ik voor optie b. Wellicht heeft iemand nog dit stuk uit een B2 sloper.

Henk.

PS ik weet nog niet hoe ik een foto plaats, heb wel een paar plaatjes geschoten.


Titel: Reparatie binnenscherm
Bericht door: Gert op 04 Maart 2007, 23:06:00
Foto op het net zetten (bijv. http://photobucket.com)
Adres van de foto die daar staat  ( bijv. http://img.photobucket.com/albums/v225/gertbijvank/draagarm.jpg?t=1173045905 ) plaatsen tussen (http://)

Dan zou het moeten lukken.


Titel: Reparatie binnenscherm
Bericht door: Oly op 04 Maart 2007, 23:28:00
(http://i150.photobucket.com/albums/s109/oly-kadett/kadett013.jpg)

bedankt Gert!


Titel: Reparatie binnenscherm
Bericht door: Chippie op 05 Maart 2007, 20:02:00
Beetje moeilijk te zien zo, maar ik zou voor optie A gaan. Gewoon zover mogelijk uitdeuken en verder strak plamuren (zo weinig mogelijk)