|
Titel: Ramen vraag Bericht door: BRUIM161 op 23 Mei 2007, 20:55:00 Zijn er voor de Fastback LS/Olympia ook vaste achterzijramen, dus zonder uitzet mechanisme?
Is iemand bekend hiermee? Titel: Ramen vraag Bericht door: Chippie op 22 Mei 2007, 15:48:00 Voor zover mij bekend hebben alle fastback/Olympia modellen een uitzetraam achter
Titel: Ramen vraag Bericht door: BRUIM161 op 22 Mei 2007, 18:39:00 Ok, dank je wel
Titel: Ramen vraag Bericht door: Opelix op 23 Mei 2007, 05:52:00 volgens mij passen er gewoon sedan zijraampjes in ook hoor ?
Titel: Ramen vraag Bericht door: Paul op 23 Mei 2007, 10:24:00 Raampjes van een sedan passen niet, die zijn wat korter.
Paul Titel: Ramen vraag Bericht door: BRUIM161 op 23 Mei 2007, 14:22:00 Dat klopt inderdaad, dan ga ik de uitklap ramen maar helemaal vastzetten met ramenkit.
Titel: Ramen vraag Bericht door: Gert op 23 Mei 2007, 15:32:00 Waarom??
http://www.afterbuy.de/afterbuy/shop/storefront/start.aspx?shopid=54004 (http://bilder.afterbuy.de/images/54004/Set_Halter_Gummis.jpg) Titel: Ramen vraag Bericht door: BRUIM161 op 23 Mei 2007, 18:56:00 Kijk aan, dank voor de tip. De reden voor de vraag was mijn twijfel of deze standaard bevestiging eventueel problemen kan geven voor een auto op het circuit.
Titel: Ramen vraag Bericht door: Gert op 23 Mei 2007, 19:03:00 Deze laten zeker niet los als je ze goed verlijmd.
Als er tussen de beugel en de ruit nog een minimale spleet zit, kun je deze beter eerst opvullen met bijv. een stukje transparant kunststof (overhead-sheet bijv.). Hoe beter de passing, des te sterker de lijmverbinding. De oude houders kun je ook aanpassen door er een steunplaatje achter te lassen. Titel: Ramen vraag Bericht door: BRUIM161 op 23 Mei 2007, 19:45:00 Nou ik ben overtuigd, ik zal een setje bestellen, nogmaals bedankt.
Titel: Ramen vraag Bericht door: Opelix op 23 Mei 2007, 20:06:52 Citaat Raampjes van een sedan passen niet, die zijn wat korter. Paul ok dat weten we ook weer . :cool Titel: Ramen vraag Bericht door: Chippie op 23 Mei 2007, 20:55:00 Euh... met een B-Kadett het circuit op? Vertel er eens wat meer over in de kletshoek, want nu wordt ik wel nieuwsgierig
|