Holland Kadett B Club Forum

Alles over de Kadett-B => Carrosserie => Topic gestart door: Wouter op 16 Januari 2008, 22:17:00



Titel: Foto van accubevestiging
Bericht door: Wouter op 16 Januari 2008, 22:17:00
Hallo,

Heeft iemand een foto van de originele bevestiging van de accu. De vorige eigenaar van mijn Opel heeft zelf een klem in elkaar geknutseld, en ik ben benieuwd hoe een originele klem eruit ziet...

Alvast bedankt!

Groeten Wouter.


Titel: Foto van accubevestiging
Bericht door: Gert op 03 Januari 2008, 23:39:00
nr. 19 t/m 22

(http://img.photobucket.com/albums/v225/gertbijvank/Kadett-B/02-rahmen-01-laengstraeger-batterie.jpg)


Titel: Foto van accubevestiging
Bericht door: topcat op 09 Januari 2008, 22:35:00
ja wouter
met die mooie foto's van gert moet het wel lukken

succes


Titel: Foto van accubevestiging
Bericht door: Wouter op 16 Januari 2008, 19:21:00
Bedankt voor de afbeelding! Helaas heeft de vorige eigenaar een beugeltje in elkaar gezet die niet goed past. Nu ben ik op zoek naar de rechthoekige beugel die bovenop de accu hoort. (afbeelding 19) Heeft iemand deze misschien nog liggen?


Titel: Foto van accubevestiging
Bericht door: Gert op 16 Januari 2008, 21:43:00
Dit heb ik nog liggen, geen topkwaliteit, maar je mag hem hebben:

(http://img.photobucket.com/albums/v225/gertbijvank/rest/DSC00280.jpg)

(http://img.photobucket.com/albums/v225/gertbijvank/rest/DSC00281.jpg)


Titel: Foto van accubevestiging
Bericht door: LEX op 16 Januari 2008, 22:04:00
Ik heb er eventueel ook nog een paar liggen(kan jij er ook 1 reserve houden gert) in knappe staat als je nog op zoek bent.
mag je hebben voor de verzendkosten


Titel: Foto van accubevestiging
Bericht door: LEX op 16 Januari 2008, 22:17:00
Ben alleen pas de 25e weer in NL dus kan je m dan pas toesturen.