|
Titel: bobkadett Bericht door: bobkadett op 13 April 2008, 22:00:00 (http://i74.photobucket.com/albums/i280/mijnpics/kadett%20b/opelllll020.jpg?t=1208031894)
beetje groot maar als hij weg moet hoor ik het we.. kadett b bj 1972 korte pook .. groet bobkadett Titel: bobkadett Bericht door: Giovanni op 12 April 2008, 22:40:00 Hoi bob, waarom zou die weg moeten die foto?
Ga je hem nog restaureren? Titel: bobkadett Bericht door: bobkadett op 12 April 2008, 23:19:00 ja ik ga hem nog aanpakken stukje bij beetje,,,
het mooie is dat er aan deze kadett nog nooit is gelast de bodem balken zijn nog helemaal puntgaaf zoals ze zeggen hij is keihard en zit een rvs uitlaat onder dus die gaat nooit meer af ,, en van binnen is hij ook nog mooi.. maar wil hem wel ooit laten spuiten.. maar goed ik doe het stukje voor stukje ,ik ben de enige hier in de buurt met zo,n kadett en mensen kijken wel .. nu nog llid worden van de club kan ik ook eens langskomen bij een meeting.. groet bob Titel: bobkadett Bericht door: Giovanni op 13 April 2008, 22:00:00 Dat een RVS uitlaat nooit meer verslijt is dus een broodje aap ;)
Let maar eens op! |