Holland Kadett B Club Forum

Overige => Fotoalbum => Topic gestart door: broeder op 19 Maart 2009, 23:25:10



Titel: mijn kadett
Bericht door: broeder op 19 Maart 2009, 23:25:10
(http://i304.photobucket.com/albums/nn187/diabeticfool/kadett067.jpg)

(http://i304.photobucket.com/albums/nn187/diabeticfool/hyvee.jpg)

(http://i304.photobucket.com/albums/nn187/diabeticfool/kadettmorfose089_copy.jpg)


Titel: mijn kadett
Bericht door: Gert op 10 Mei 2008, 11:18:00
Mooie Coupé.
En mooie velg-sierringen.
Ik zoek zo'n set voor m'n 5J13 velgen.(geen zorgen, ik ben eerlijk :{blink}  )


Titel: mijn kadett
Bericht door: bcoupe25 op 10 Mei 2008, 12:26:00
ziet er inderdaad mooi uit

gert ik heb wel een setje maar is 12 inch en compleet


Titel: mijn kadett
Bericht door: broeder op 10 Mei 2008, 21:51:00
thanx .....heb de goede foto kant geplaatst , andere kant heeft een flinke kreukel , maar ik geniet er niet minder om

grtzz broeder


Titel: mijn kadett
Bericht door: Gert op 10 Mei 2008, 22:57:00
Helaas, moet 13" zijn.
Ik heb ze , maar dan 4,5J13, en die passen ook niet:(


Titel: mijn kadett
Bericht door: broeder op 31 Januari 2009, 23:43:00
en ???...al sier ringen gevonden ....de mijne komen meebee half februari / maart  vrij ....
dus wie weet ...mun kadett word gepimpt ,uitgedeukt,gespoten en de wielen knal rood /chroom zonder ring en witte rand band ,,,dus ik denk dat ik je blij kan maken ...nog ff afwachten


Titel: mijn kadett
Bericht door: Gert op 01 Februari 2009, 12:37:00
Ik houd me aanbevolen.
Mijn velgmaat is 5J13.
Ik heb ringen, maar die horen waarschijnlijk op 4,5J13; ze zijn te laag en passen niet achter de nokken, waar de wielkappen op geklikt worden.

(http://img.photobucket.com/albums/v225/gertbijvank/Kadett-B/sierring2a.jpg)

(http://img.photobucket.com/albums/v225/gertbijvank/Kadett-B/Photo0126.jpg)


Titel: mijn kadett
Bericht door: broeder op 19 Maart 2009, 23:25:10
Zie boven dit bericht de nieuwe staat van mijn kadett , alle deuken eruit en paintjob ( red primer ) rock and roll kadettilek ...
Gert heb je gemaild , sierringen ......
groeten Jack   a.k.a  den broeder jack

Citaat
 Ik houd me aanbevolen.
Mijn velgmaat is 5J13.
Ik heb ringen, maar die horen waarschijnlijk op 4,5J13; ze zijn te laag en passen niet achter de nokken, waar de wielkappen op geklikt worden.

(http://img.photobucket.com/albums/v225/gertbijvank/Kadett-B/sierring2a.jpg)

(http://img.photobucket.com/albums/v225/gertbijvank/Kadett-B/Photo0126.jpg)