|
Titel: mijn kadett Bericht door: broeder op 19 Maart 2009, 23:25:10 (http://i304.photobucket.com/albums/nn187/diabeticfool/kadett067.jpg)
(http://i304.photobucket.com/albums/nn187/diabeticfool/hyvee.jpg) (http://i304.photobucket.com/albums/nn187/diabeticfool/kadettmorfose089_copy.jpg) Titel: mijn kadett Bericht door: Gert op 10 Mei 2008, 11:18:00 Mooie Coupé.
En mooie velg-sierringen. Ik zoek zo'n set voor m'n 5J13 velgen.(geen zorgen, ik ben eerlijk :{blink} ) Titel: mijn kadett Bericht door: bcoupe25 op 10 Mei 2008, 12:26:00 ziet er inderdaad mooi uit
gert ik heb wel een setje maar is 12 inch en compleet Titel: mijn kadett Bericht door: broeder op 10 Mei 2008, 21:51:00 thanx .....heb de goede foto kant geplaatst , andere kant heeft een flinke kreukel , maar ik geniet er niet minder om
grtzz broeder Titel: mijn kadett Bericht door: Gert op 10 Mei 2008, 22:57:00 Helaas, moet 13" zijn.
Ik heb ze , maar dan 4,5J13, en die passen ook niet:( Titel: mijn kadett Bericht door: broeder op 31 Januari 2009, 23:43:00 en ???...al sier ringen gevonden ....de mijne komen meebee half februari / maart vrij ....
dus wie weet ...mun kadett word gepimpt ,uitgedeukt,gespoten en de wielen knal rood /chroom zonder ring en witte rand band ,,,dus ik denk dat ik je blij kan maken ...nog ff afwachten Titel: mijn kadett Bericht door: Gert op 01 Februari 2009, 12:37:00 Ik houd me aanbevolen.
Mijn velgmaat is 5J13. Ik heb ringen, maar die horen waarschijnlijk op 4,5J13; ze zijn te laag en passen niet achter de nokken, waar de wielkappen op geklikt worden. (http://img.photobucket.com/albums/v225/gertbijvank/Kadett-B/sierring2a.jpg) (http://img.photobucket.com/albums/v225/gertbijvank/Kadett-B/Photo0126.jpg) Titel: mijn kadett Bericht door: broeder op 19 Maart 2009, 23:25:10 Zie boven dit bericht de nieuwe staat van mijn kadett , alle deuken eruit en paintjob ( red primer ) rock and roll kadettilek ...
Gert heb je gemaild , sierringen ...... groeten Jack a.k.a den broeder jack Citaat Ik houd me aanbevolen. Mijn velgmaat is 5J13. Ik heb ringen, maar die horen waarschijnlijk op 4,5J13; ze zijn te laag en passen niet achter de nokken, waar de wielkappen op geklikt worden. (http://img.photobucket.com/albums/v225/gertbijvank/Kadett-B/sierring2a.jpg) (http://img.photobucket.com/albums/v225/gertbijvank/Kadett-B/Photo0126.jpg) |