|
Titel: foto voorste stabilisator stang Bericht door: bcoupe25 op 31 Mei 2009, 17:26:00 wie o wie heeft er een foto van de voorste stabilisator stang en hoe en waar hij vast moet
alvast bedankt Titel: foto voorste stabilisator stang Bericht door: topcat op 03 Maart 2009, 20:19:00 kijk even bij mijn project
ik weet zeker dat er een foto bij zit van de voortrein gr jacob Titel: foto voorste stabilisator stang Bericht door: Gert op 03 Maart 2009, 20:42:00 of deze?
(http://img.photobucket.com/albums/v225/gertbijvank/assen/DSC00413.jpg) (http://img.photobucket.com/albums/v225/gertbijvank/assen/DSC00414.jpg) (http://img.photobucket.com/albums/v225/gertbijvank/assen/DSC00415.jpg) (http://img.photobucket.com/albums/v225/gertbijvank/assen/DSC00416.jpg) (http://img.photobucket.com/albums/v225/gertbijvank/assen/DSC00417.jpg) en van Chris dacht ik: (http://img.photobucket.com/albums/v225/gertbijvank/assen/vooras.jpg) Titel: foto voorste stabilisator stang Bericht door: bcoupe25 op 03 Maart 2009, 22:33:00 ok mooi
doet er 1 van jullie ook de hoek beugels weg?? scheelt mij weer een zoek werk mvbd gr Titel: foto voorste stabilisator stang Bericht door: Gert op 03 Maart 2009, 22:36:00 ik heb zelf straks nodig, dus helaas (voor jou dan)
Titel: foto voorste stabilisator stang Bericht door: bcoupe25 op 03 Maart 2009, 22:41:00 ok na flink balen want stond er 1 tekoop op marktplaats alleen mn pokke pc weer kuren
Titel: foto voorste stabilisator stang Bericht door: Gert op 04 Maart 2009, 00:02:00 Hier http://link.marktplaats.nl/230094769 zeggen ze er meerdere te hebben.
Titel: foto voorste stabilisator stang Bericht door: bcoupe25 op 20 Mei 2009, 18:25:00 heb nu dus ben voorzien en zit er onder op de draagarmen na daar moet ik even omwisselen en beugel er op lassen
Titel: foto voorste stabilisator stang Bericht door: bcoupe25 op 31 Mei 2009, 12:15:00 gert!! heb een vraagje voor je
heb of kan je een foto maken van de bevestiging van de stab-beugel die op de draagarm komt?? en eventueel met de maten?? want duurt nu niet zo lang voor dat die er op kan mvgr Titel: foto voorste stabilisator stang Bericht door: Paul op 31 Mei 2009, 12:37:00 (http://home.wxs.nl/~mepro/draagarm/draagarm.jpg)
(http://home.wxs.nl/~mepro/draagarm/draagarm1.jpg) (http://home.wxs.nl/~mepro/draagarm/draagarm2.jpg) (http://home.wxs.nl/~mepro/draagarm/draagarm3.jpg) Titel: foto voorste stabilisator stang Bericht door: Gert op 31 Mei 2009, 13:00:00 En deze bouten+rubbers moeten dan daar op
(http://shop.roeser-online.de/o-t-r/upload/a_347e.gif) Titel: foto voorste stabilisator stang Bericht door: bcoupe25 op 31 Mei 2009, 15:09:00 bedankt gert
want die van mij heeft dat er niet opzitten maar zat er wel bij de stabstang nogmaals thanx Titel: foto voorste stabilisator stang Bericht door: Gert op 31 Mei 2009, 16:47:00 nog wat aanvullende foto's; misschien helpen ze je:
(http://img.photobucket.com/albums/v225/gertbijvank/stabilisator/stabi6.jpg) (http://img.photobucket.com/albums/v225/gertbijvank/stabilisator/stabi5.jpg) (http://img.photobucket.com/albums/v225/gertbijvank/stabilisator/stabi4.jpg) (http://img.photobucket.com/albums/v225/gertbijvank/stabilisator/stabi3.jpg) Titel: foto voorste stabilisator stang Bericht door: bcoupe25 op 31 Mei 2009, 17:26:00 ok bedankt gert helpen zeker ..is wel maklijk om het zo teplaatsen met deze foto's
merci |