Holland Kadett B Club Forum

Alles over de Kadett-B => Carrosserie => Topic gestart door: bcoupe25 op 31 Mei 2009, 17:26:00



Titel: foto voorste stabilisator stang
Bericht door: bcoupe25 op 31 Mei 2009, 17:26:00
wie o wie heeft er een foto van de voorste stabilisator stang en hoe en waar hij vast moet

alvast bedankt


Titel: foto voorste stabilisator stang
Bericht door: topcat op 03 Maart 2009, 20:19:00
kijk even bij mijn project
ik weet zeker dat er een foto bij zit van de voortrein
gr jacob


Titel: foto voorste stabilisator stang
Bericht door: Gert op 03 Maart 2009, 20:42:00
of deze?
(http://img.photobucket.com/albums/v225/gertbijvank/assen/DSC00413.jpg)

(http://img.photobucket.com/albums/v225/gertbijvank/assen/DSC00414.jpg)

(http://img.photobucket.com/albums/v225/gertbijvank/assen/DSC00415.jpg)

(http://img.photobucket.com/albums/v225/gertbijvank/assen/DSC00416.jpg)

(http://img.photobucket.com/albums/v225/gertbijvank/assen/DSC00417.jpg)

en van Chris dacht ik:

(http://img.photobucket.com/albums/v225/gertbijvank/assen/vooras.jpg)


Titel: foto voorste stabilisator stang
Bericht door: bcoupe25 op 03 Maart 2009, 22:33:00
ok mooi

doet er 1 van jullie ook de hoek beugels weg?? scheelt mij weer een zoek werk

mvbd gr


Titel: foto voorste stabilisator stang
Bericht door: Gert op 03 Maart 2009, 22:36:00
ik heb zelf straks nodig, dus helaas (voor jou dan)


Titel: foto voorste stabilisator stang
Bericht door: bcoupe25 op 03 Maart 2009, 22:41:00
ok na flink balen want stond er 1 tekoop op marktplaats alleen mn pokke pc weer kuren


Titel: foto voorste stabilisator stang
Bericht door: Gert op 04 Maart 2009, 00:02:00
Hier http://link.marktplaats.nl/230094769 zeggen ze er meerdere te hebben.


Titel: foto voorste stabilisator stang
Bericht door: bcoupe25 op 20 Mei 2009, 18:25:00
heb nu dus ben voorzien en zit er onder op de draagarmen na daar moet ik even omwisselen en beugel er op lassen


Titel: foto voorste stabilisator stang
Bericht door: bcoupe25 op 31 Mei 2009, 12:15:00
gert!! heb een vraagje voor je

heb of kan je een foto maken van de bevestiging van de stab-beugel die op de draagarm komt?? en eventueel met de maten??

want duurt nu niet zo lang voor dat die er op kan

mvgr


Titel: foto voorste stabilisator stang
Bericht door: Paul op 31 Mei 2009, 12:37:00
(http://home.wxs.nl/~mepro/draagarm/draagarm.jpg)

(http://home.wxs.nl/~mepro/draagarm/draagarm1.jpg)

(http://home.wxs.nl/~mepro/draagarm/draagarm2.jpg)

(http://home.wxs.nl/~mepro/draagarm/draagarm3.jpg)


Titel: foto voorste stabilisator stang
Bericht door: Gert op 31 Mei 2009, 13:00:00
En deze bouten+rubbers moeten dan daar op
(http://shop.roeser-online.de/o-t-r/upload/a_347e.gif)


Titel: foto voorste stabilisator stang
Bericht door: bcoupe25 op 31 Mei 2009, 15:09:00
bedankt gert

want die van mij heeft dat er niet opzitten maar zat er wel bij de stabstang

nogmaals thanx


Titel: foto voorste stabilisator stang
Bericht door: Gert op 31 Mei 2009, 16:47:00
nog wat aanvullende foto's; misschien helpen ze je:
(http://img.photobucket.com/albums/v225/gertbijvank/stabilisator/stabi6.jpg)

(http://img.photobucket.com/albums/v225/gertbijvank/stabilisator/stabi5.jpg)

(http://img.photobucket.com/albums/v225/gertbijvank/stabilisator/stabi4.jpg)

(http://img.photobucket.com/albums/v225/gertbijvank/stabilisator/stabi3.jpg)


Titel: foto voorste stabilisator stang
Bericht door: bcoupe25 op 31 Mei 2009, 17:26:00
ok bedankt gert  helpen zeker ..is wel maklijk om het zo teplaatsen met deze foto's

merci