Holland Kadett B Club Forum

Alles over de Kadett-B => Carrosserie => Topic gestart door: De Baron op 12 September 2009, 21:42:00



Titel: Stuurwiel
Bericht door: De Baron op 12 September 2009, 21:42:00
Hallo
Ik ben bezig met een opel olympia. Hetstuur komt een paar cm omhoog. Kan wel weer naar beneden gedrukt worden.
Waar moet ik dit zoeken?

(!)Onderwerp verplaatst naar betere rubriek./door forumbeheerder


Titel: Stuurwiel
Bericht door: OlympiaA op 12 September 2009, 21:42:00
Dan is het stuurrubber kapot.
Zijn nog wel te krijgen in tijnje.


Titel: Re:Stuurwiel
Bericht door: OlympiaA op 14 Januari 2010, 09:02:16
Toch jammer dat zoiemand dan weer geen antwoord geeft om te zeggen of het gelukt is  :'(


Titel: Re:Stuurwiel
Bericht door: Olaf op 14 Januari 2010, 11:34:47
Misschien is het rubber niet op tijd vervangen en kan hij geen antwoord meer geven?   :D

Inderdaad jammer dat de oplossing (nog) niet geplaatst is.

Groeten Olaf