|
Titel: stuurslot Bericht door: bcoupe25 op 24 November 2009, 08:36:00 hoi hoi ff een vraagje ...tydje terug hebben ze wer in mn kadett gezeten..en is mn slot van mn stuur stuk gegaan ...kan dit erg zijn??? of k hij ook vast slaan??
gr Titel: stuurslot Bericht door: wgortenmulder op 23 November 2009, 15:56:00 Hmmm ik zou er zelf toch voorstander van zijn om het mechanisme te vervangen of indien mogelijk geheel te verwijderen.
Ik verwacht zelf niet zo een twee drie dat het vast zal lopen, maar mocht er iest mee gebeuren dan komt dat altijd op een ongelegen moment. Titel: stuurslot Bericht door: bcoupe25 op 23 November 2009, 18:06:00 veel werk of kan je er gewoon mee rijden zonder da het vast slaat??
Titel: stuurslot Bericht door: Jeroenvans op 24 November 2009, 01:04:00 ivm je eigen veiligheid zou ik hem er ook af halen... gewoon er zeker van zijn dat de pin eruit is.
Titel: stuurslot Bericht door: bcoupe25 op 24 November 2009, 08:36:00 ok dan ga ik het proberen om het er uit tetrekken dan
thnx |