|
Titel: clipjes emblemen Bericht door: Jeroenvans op 10 December 2009, 10:58:00 weet er iemand waar je aan die clipjes voor de eblemen kan krijgen? bij mij opel dealer hebben ze ze niet meer.
Titel: clipjes emblemen Bericht door: kadett-b20 op 10 December 2009, 10:58:00 Deze zijn bij PS-Autoteilen via de webshop te krijgen:
(http://www.ps-autoteile.de/images/shop/l-0174612.jpg?b=255&h=350) Kosten 3,- euro per 10 stuks! Linkje:http://tinyurl.com/yf6zw3n Ralph Ralph |