|
Titel: soort plaatstaal? Bericht door: Sjaak op 21 Januari 2010, 08:22:39 hallo allemaal.
ik wil binnenkort beginnen met een stuk plaat te kloppen om wat rotte plekken weg te werken. maar sinds dit allemaal nog vrij nieuw voor me is weet ik niet welk soort plaat ik het beste kan gebruiken :-[. wil natuurlijk niet dat ik dalijk alle moeite heb gedaan en het dan niet gelast kan worden ;) alle tips zijn welkom 8) Titel: Re:soort plaatstaal? Bericht door: Jinx op 21 Januari 2010, 20:13:23 als ik me niet vergis heeft chris me ooit gezegd dat het originele opel staal 0.9 mm is... ik werk aan mijn auto met 1mm staal en dat werkt heel aangenaam.
Hier bij ons hebben ze ook verzinkte platen (zincor) die minder snel aanroesten en dus een basis (hoewel zwakke) bescherming biedt Titel: Re:soort plaatstaal? Bericht door: Sjaak op 21 Januari 2010, 22:34:21 en waar kan men zoiets kopen? gewoon bij de bouwmarkt of toch maar liever naar een specialist? ???
|